اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ائمه جمعه سوادکوه:

نتایج مذاکرات هسته‌ای اثبات حقانیت جمهوری اسلامی بود

ائمه جمعه سوادکوه با اشاره به نتایج مذاکرات هسته‌ای نتایج مذاکرات هسته‌ای را اثبات حقانیت جمهوری اسلامی توصیف کردند.

نتایج مذاکرات هسته‌ای اثبات حقانیت جمهوری اسلامی بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، ائمه جمعه شهرهای زیراب، پل‌سفید و شیرگاه با اشاره با اشاره به نتایج مذاکرات هسته‌ای نتایج مذاکرات هسته‌ای را اثبات حقانیت جمهوری اسلامی توصیف کردند.

حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی امام جمعه زیراب در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه فلسفه حکومت از نظر حضرت علی(ع) احیای حق و انهدام باطل است، گفت: ایمان و تقوا و آزمایش لیاقت و اصالت خانوادگی و اصالت خانوادگی و حسن شهرت از ویژگی‌های مدیر در نظام اسلامی است.

رضایی با تاکید بر اینکه نظارت به عنوان مهم‌ترین ویژگی مدیران باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: صلاحیت مدیران مورد بازبینی مستمر قرار گیرد و مدیران اجازه بدهند تا مورد نقد عالمان در حوزه‌های مختلف قرار گیرند.

وی به نتایج مذاکرات هسته‌ای اشاره و خاطرنشان کرد: اگر بدون حب و بغض به نتایج مذاکرات هسته‌ای نگاه کنیم شاهد کسب بزرگ‌ترین پیروزی و دستاورد برای ملت ایران بوده‌ایم.

رضایی موفقیت هسته‌ای را نتیجه زحمات چندین ساله همه دولت‌ها و ملت ایران و رهبری مقام معظم رهبری عنوانی کرد.

*نتایج مذاکرات هسته ای اثبات حقانیت جمهوری اسلامی بود

 امام جمعه شیرگاه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به حدیثی از امام سجاد(ع) درباره آخرت، گفت: دوری از بدی‌ها و انجام خوبی‌ها سبب سعادت می‌شود و دنیا پل آخرت است.

حجت‌الاسلام محمد مهدوی با تسلیت شهادت امام چهارم شیعیان، افزود: ائمه معدن علم و حلم و شجاعت و مورد احترام مردم هستند و امام سجاد(ع) معارف دینی را در قالب دعا ذکر کرد.

وی نتایج مذاکرات هسته‌ای را اثبات حقانیت جمهوری اسلامی ایران توصیف و خاطرنشان کرد: موفقیت مذاکرات هسته‌ای در نتیجه هدایت مقام معظم رهبری و مقاومت ملت ایران و تلاش تیم مذاکره‌کننده به دست آمده است.

مهدوی با تسلیت شهادت شهید مدرس، یادآور شد: شجاعت مدرس حاصل دینداری او بود و شجاعت و ظلم‌ستیزی و اخلاص باید از ویژگی‌های اصلی نمایندگان مجلس باشد.

*موفقیت تیم هسته‌ای با رهبری مقام معظم رهبری به دست آمده است

حجت‌الاسلام احمد قربانی امام جمعه پل‌سفید در خطبه‌های نماز جمعه این شهر  با اشاره به اینکه هدایت تکوینی شامل هدایت همه موجودات است، گفت: ادامه مسیر راه انبیا و اولیا سبب سعادتمندی بشر می‌شود.

قربانی با اشاره به شهادت شهید مدرس، افزود: شهید مدرس از مبارزین با دولت انگلیس و حکومت مستند بود که در 27 رمضان با دهان روزه به شهادت رسید.

وی با اشاره به نتایج مذاکرات هسته‌ای، خاطرنشان کرد: موفقیت هسته‌ای با تلاش مذاکره‌کنندگان و هدایت رهبری به دست آمده است و همه ما باید به تیم مذاکره‌کننده کمک کنیم.

انتهای پیام/86015/ی40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول