اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته راه و ترابری کمیسیون عمران مجلس:

پیمانکاران متخلف محور سوادکوه جریمه می‌شوند

رئیس کمیته راه و ترابری کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به خروج قطار از ریل در سوادکوه شمالی گفت: پیمانکاران متخلف چهار بانده شدن محور سوادکوه جریمه می‌شوند.

پیمانکاران متخلف محور سوادکوه جریمه می‌شوند

کمال علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه در مسیر چهار‌بانده شدن محور سوادکوه چند نقطه دارای اشکالات فنی است، بیان داشت: دستگاه‌های ناظر چهاربانده شدن محور سوادکوه باید دقت بیشتری در فعالیت مهندسی انجام دهند.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه 90 درصد علت خروج قطار از ریل در سوادکوه شمالی به دلیل رانشی بودن جاده جنب آن بوده است افزود: علت اصلی حادثه خروج قطار از ریل توسط کارشناسان در دست بررسی است.

رئیس کمیته راه و ترابری کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بر لزوم برخورد قانونی با ناظران و پیمانکاران متخلف طرح چهار باند شدن محور سوادکوه تاکید و خاطرنشان کرد: فعالیت‌های عمرانی ناقص اصلاح شود و پیمانکاران متخلف جریمه شوند.

علیپور با بیان اینکه هم‌اکنون در منطقه حادثه خروج قطار از ریل مشغول خاک‌برداری هستند،تصریح کرد: شمع‌کوبی در مناطق رانشی و ایجاد دال و ستون باید مورد توجه قرار گیرد و قطع زهکشی قبلی توسط پیمانکار طرح، ناشی‌گری بود که سبب نفوذ آب به لایه‌ها و رانشی شدن و خروج قطار از ریل بوده است.

انتها ی پیام/86015/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول