اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب کاروان‌های راهیان نور

روزانه 4500 دانش‌آموز از شلمچه بازدید می‌کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: روزانه 4 هزار و 500 نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور از شلمچه بازدید می‌کنند.

روزانه 4500 دانش‌آموز از شلمچه بازدید می‌کنند

عادل فرهانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی همزمان با آغاز سال تحصیلی آغاز شده است.

وی افزود: بر این اساس دانش‌آموزان سراسر کشور در قالب اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر ادامه داد: در این راستا و از زمان آغاز اعزام‌ها یادمان شهدای شلمچه به عنوان یکی از نقاط پربازدید عملیاتی دفاع مقدس میزبان دانش‌آموزان است.

فرهانیان تصریح‌کرد: طبق آمار اعلام شده از سوی مسئولان یادمان، روزانه 4 هزار و 500 نفر در قالب اردوهای راهیان نور از شلمچه بازدید می‌کنند.

وی اضافه‌کرد: این کاروان‌ها از نقاط مختلف کشور بوده و با توجه به اینکه این مرحله از اعزام‌ها مربوط به دانش‌آموزان دختر دانش‌آموز است اکثر زائران را این قشر تشکیل می‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خاطرنشان‌ کرد: خوشبختانه با تمهیدات در نظر گرفته شده تاکنون هیچ اتفاقی برای کاروان‌ها پیش نیامده است.

فرهانیان افزود: روند اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی تا دیماه ادامه خواهد یافت و پس از آن به دلیل برگزاری امتحانات وقفه‌ای در روند اعزام‌ها ایجاد خواهد شد.

وی گفت: پس از برگزاری امتحانات ترم اول مابقی اعزام دانش‌آموزان ادامه خواهد یافت و این روند تا بهمن ماه سال جاری انجام می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر تصریح‌کرد: از بهمن ماه نیز کار اعزام راهیان‌نور دانشجویی آغاز می‌شود و تا اواخر اسفند ادامه می‌یابد.

وی گفت: پس از آن نیز از اواسط اسفند ماه نیز یادمان شهدای شلمچه پذیرای زائران راهیان نوروزی است که در قالب مهمانان نوروزی به این خطه سفر می‌کنند خواهد بود.

انتهای پیام/72008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول