اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام‌ رضا (ع) خبر داد

رتبه دوم خراسان رضوی در اعزام کاروان‌های راهیان نور

فرمانده سپاه امام‌ رضا (ع) گفت: خراسان رضوی دومین استان در زمینه تعداد و حجم اعزام داوطلبان به اردوهای راهیان نور است.

رتبه دوم خراسان رضوی در اعزام کاروان‌های راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار غلامرضا احمدی ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج در جلسه علنی شورای شهر مشهد حضور یافت و اظهار کرد: مقام معظم رهبری به بسیج توجه ویژه‌ای دارند و بسیج را کلیدی طلایی و هدیه خداوند به ملت ایران می‌دانند.

وی با بیان اینکه بسیج استان برنامه‌های فراوانی را در سال گذشته اجرا کرده است،‌ افزود: یکی از برنامه‌های مهم بسیج، سازندگی و محرومیت‌زدایی بوده و بسیج استان فعالیت‌های فراوانی را از اوایل دهه هفتاد تا به امروز انجام داده است.

احمدی ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم دیگر بسیج مقابله با جنگ نرم دشمن است که بر این اساس با تشکیل حلقه‌های 22 نفره صالحین در استان با آن مقابله می‌شود و امروز 30 هزار حلقه صالحین در پایگاه‌های بسیج و مدارس وجود دارد.

وی با اشاره به سفرهای راهیان نور ادامه داد: بعد از تاثیرگذاری فرهنگی و معنوی بارگاه امام هشتم (ع) در کشور اردوهای راهیان نور باعث انقلابی در وجود انسان می‌شود که خراسان رضوی دومین استان در خصوص تعداد حجم مسافر به این مناطق است.

فرمانده سپاه امام‌ رضا (ع) گفت: 14.2 درصد از جمعیت مشهد بسیجی هستند که علت آن کمبود زیرساخت‌های توسعه بسیج است.

وی اضافه کرد: در آخرین سفر دولت دهم به استان در دیداری که با سردار وحیدی انجام شد، تاکید ویژه‌ای بر توسعه و تشکیل بسیج در شهر مشهد داشتیم.

فرمانده سپاه امام‌ رضا (ع) خاطرنشان کرد: از افتتاح هزار سالن ورزشی در کشور که توسط بسیج انجام شد، در خراسان رضوی 18 سالن متعلق به شهر نیشابور و تنها دو سالن ورزشی متعلق به شهر مشهد بود که این جای انتقاد دارد.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول