اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بنیاد مسکن بشرویه خبر داد

اجرای آمارگیری مسکن روستایی در 10روستای بشرویه

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بشرویه گفت: طرح آمارگیری مسکن روستایی در 10روستای این شهرستان به اجرا در آمده است.

اجرای آمارگیری مسکن روستایی در 10روستای بشرویه

وحید میر مصعبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: این طرح با هدف شناخت ویژگی‌های روستاها و واحدهای مسکونی و  تغییرات ایجاد شده در واحدهای مسکونی بهسازی شده به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: در این طرح که از 20 مهر‌ماه سال جاری تا 20 آبان‌ماه امسال به اجرا در آمده است 397 واحد نمونه مورد بررسی قرار گرفت و همچنین ویژگی‌های فنی و تخصصی این واحدها تعیین شده است.

سرپرست بنیاد مسکن بشرویه متذکر شد: برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهداف توسعه‌یافتگی در تمام بخش‌های صنعتی، فرهنگی، کشاورزی، خدماتی، امنیتی و اقتصادی روستاها از جمله مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

میر مصعبی از اجرای این طرح در 10 روستای بشرویه خبر داد و اضافه کرد: روستاهای رقه، سرند، خدافرید، کرند، حجت‌آباد، نیگنان، غنی‌آباد، شهرک امام و شهید قاسمپور روستاهایی هستند که طرح آمارگیری مسکن روستایی در آنها به اجرا در آمده است.

وی تاکید کرد: به یقین در اختیار داشتن آمار کافی، صحیح و دقیق برای سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشورها بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

سرپرست بنیاد مسکن بشرویه همچنین از اعطای 35 فقره وام بهسازی مسکن روستایی به متقاضیان در سال جاری خبر داد و افزود: ارزش ریالی تسهیلات اعطا شده 4 میلیون و 375 میلیون ریال است.

میر مصعبی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای مقاوم‌سازی مسکن‌های روستایی اقدامات مختلفی نظیر نظارت مستمر بر ساخت و سازها، اطلاع‌رسانی به صورت حضوری و اعطای تسهیلات مقاوم‌سازی انجام شده است.

انتهای پیام/69006/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول