اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد مسکن بوشهر خبر داد

پایان طرح آمارگیری مسکن روستایی در استان بوشهر

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان بوشهر از پایان طرح آمارگیری مسکن روستایی در استان بوشهر خبر داد.

پایان طرح آمارگیری مسکن روستایی در استان بوشهر

سالار عبداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی گفت: سومین مرحله طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی در 120 روستای استان از هشت هزار و 738 واحد مسکونی از تاریخ 20 مهرماه 92 آغاز شد.

دبیر ستاد اجرایی طرح آمارگیری استان بوشهر افزود: در 2 هفته اول، طرح آمارگیری شهرستان‌های گناوه، دیلم و دیر با 31 روستا به پایان رسید.

وی اضافه کرد: همزمان با گذشت سه هفته طرح آمارگیری شهرستان‌های دشتستان، دشتی، جم و بوشهر جمعاً با 61 روستا با 90 درصد پیشرفت و شهرستان‌های کنگان و تنگستان با 28 روستا و 60 درصد پیشرفت به کار خود ادامه دادند.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان بوشهر ادامه داد: با اعلام تاریخ 20 آبان‌ماه 92 پایان آمارگیری در استان بوشهر به اتمام رسیده است و مراحل کارشناسی فرم‌های مربوطه پس از بازبینی به مرکز ارسال خواهد شد.

عبداللهی تصریح کرد: این آمارگیری سه پرسشنامه دارد که پرسشنامه شماره یک اطلاعات مربوط به شماره پلاک، نوع معبر، نوع واحد مسکونی (که آیا بصورت دائمی یا موسمی) زندگی می‌کنند پُر خواهد شد.

وی گفت: در پرسشنامه شماره دو اطلاعات تفصیلی شامل تعداد طبقات، عمر واحد، مساحت زمین و وضعیت سند و از این قبیل پرسش‌ها شامل می‌شود.

عبدالهی افزود:پرسشنامه شماره سه نیز شامل نام آبادی، فعالیت اقتصادی روستا و اطلاعاتی از این قبیل خواهد بود.

وی یادآور شد: هدف کلی از اجرای طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی، شناخت خصوصیات فنی، معماری واحدهای مسکونی روستایی، شناخت ویژگی‌های عمومی روستا و شناخت و تغییرات ایجاد شده در واحدهای مسکونی بهسازی شده است.

عبداللهی اضافه کرد: نتایجی که از این طرح  به‌دست خواهد آمد در بهبود و ساماندهی امکانات رفاهی، معیشتی، بهداشتی، توسعه امکانات عمرانی و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در روستا موثر خواهد بود.

انتهای پیام/66001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول