اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال هفت الماس قزوین:

بازی را با کم‌تجربگی به استقلال زرین قشم واگذار کردیم

سرمربی تیم بسکتبال هفت الماس قزوین با اشاره به شکست این تیم مقابل استقلال زرین قشم گفت: فقط به خاطر کم‌تجربگی شاگردانم بازی را واگذار کردیم.

بازی را با کم‌تجربگی به استقلال زرین قشم واگذار کردیم

محمدرضا اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به دیدار بسکتبال هفت الماس قزوین مقابل تیم استقلال زرین قشم که با حضور تماشاگران قزوینی در سالن شهید بابایی برگزار شد، اظهار داشت: بازیکنان تیم هفت الماس با وجود ارائه یک بازی جذاب و تماشایی فقط به خاطر تجربه کمتر مقابل تیم استقلال زرین قشم بازی را واگذار کردند.

وی با اشاره به اینکه تیم استقلال زرین قشم به هیچ عنوان در این دیدار از تیم هفت الماس بهتر نبود، افزود: اگر شاگردانم در وقت‌های اضافه این بازی هوشیاری و تمرکز بیشتری داشتند و از تجربه بالاتری نیز برخوردار بودند، قطعاً می‌توانستند برنده این دیدار نفس‌گیر باشند.

سرمربی تیم بسکتبال هفت الماس قزوین با اشاره به نیمه نخست این بازی که با نتیجه 28 بر 27 به سود استقلال زرین قشم به پایان رسید، بیان کرد: در این نیمه بازیکنان تیم هفت الماس بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و موفق شدند پا به پای میهمان خود در زمین دوندگی کنند.

اسلامی با اشاره به اینکه در نیمه دوم شاگردانم خود را در زمین بهتر شناختند و با هماهنگی بیشتری مسابقه را پیگیری کردند، تصریح کرد: بازیکنان در این نیمه بهتر از نیمه نخست ظاهر شدند و در کوارتر سوم هم تقریباً همه چیز به صورت تساوی پیش می‌‌رفت.

وی با اشاره به کوارتر چهارم و پایانی این دیدار اضافه کرد: گرچه تا دقایق پایانی این کوارتر تیم استقلال زرین قشم با چهار امتیاز اختلاف از تیم هفت الماس پیش افتاد، اما شاگردانم با استفاده از نیروی جوانی و قدرت جنگندگی بالای خود موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند تا در پایان وقت‌های معمول و عادی این دیدار نتیجه 67 بر 67 رقم بخورد.

سرمربی تیم بسکتبال هفت الماس قزوین با اشاره به اینکه شاگردانش حتی می‌توانستند در وقت‌های عادی و معمولی این بازی را به سود خود به پایان برسانند، ادامه داد: بدون شک بازیکنان تیم هفت الماس جوان و کم‌سن و سال هستند و به نوعی تجربه لازم و کافی را برای لحظات حساس به دست نیاورده‌اند.

اسلامی با اشاره به وقت اضافه دیدار شاگردانش با تیم استقلال زرین قشم گفت: در وقت‌های اضافه به شاگردانم گوشزد کردم که هوشیاری خود را حفظ کنند و با حفظ آرامش خود یک بازی منطقی و حساب شده را در زمین بازی به نمایش بگذارند تا بتوانند ضمن اینکه با پیروزی این بازی را ترک می‌کنند امتیازهای لازم این دیدار را هم جمع‌آوری کنند.

این مسئول عنوان کرد: با وجود توصیه مکرر به شاگردانم، در وقت اضافه این بازیکنان تیم استقلال زرین قشم بودند که با استفاده از تجربه بیشتر توانستند به خوبی توپ را در زمین بازی به گردش در بیاورند و با توجه به تجربه کمتر بازیکنان هفت الماس در پایان ضمن اینکه چهار امتیاز از تیم ما پیش افتادند، در نهایت هم این دیدار با نتیجه 83 بر 79 به سود خود به پایان برسانند.

سرمربی تیم بسکتبال هفت الماس قزوین تصریح کرد: از حق نباید گذشت که شاگردانم در این دیدار به هیچ عنوان مستحق شکست نبودند و بازیکنان تیم استقلال زرین قشم فقط به خاطر تجربه بیشتری که از میادین قبلی به دست آوردند بودند، موفق شدند با دست پر از زمین بازی خارج شوند و قزوین را با دو امتیاز ارزشمند ترک کنند.

اسلامی خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم هفت الماس قزوین یقیناً در دیدارهای آینده خود با استفاده از تجربیات لازم مسابقات قبلی می‌توانند برای حریفان خود دردسرساز شوند و بازی‌های بهتری را از خود به نمایش بگذارند.

گفتنی است؛ تیم بسکتبال هفت الماس قزوین در حال حاضر با به دست آوردن یک پیروزی و چهار شکست و کسب شش امتیاز در مکان دهم جدول رده‌بندی مسابقات سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

انتهای پیام/77004/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول