اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته پنجم لیگ دسته یک بسکتبال روی می‌دهد

رویارویی بازیکنان کاله با صدرنشین لیگ دسته یک بسکتبال

در هفته پنجم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور کاله مازندران در دیدار سخت خانگی خود به مصاف بهشت هیرکان گرگان تیم صدرنشین رقابت‌ها می‌رود.

رویارویی بازیکنان کاله با صدرنشین لیگ دسته یک بسکتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هفته پنجم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 عصر جمعه هشت آذر ماه با انجام شش دیدار در شهرهای تهران،آمل،مشهد، بندر امام و کرمانشاه دنبال می‌شود.

تنها نماینده مازندران و قهرمان فصل گذشته لیگ دسته یک بسکتبال کشور باید در این هفته با تیم بهشت هیرکان گرگان صدرنشین فعلی این رقابت‌ها در سالن ورزشی سردار سجودی بابل دیدار کند.

کاله مازندران که هفته گذشته را در دیداری خارج خانه با نتیجه نزدیک 70 بر 67 از شهرداری تبریز شکست خورد تا به باخت‌های سریالی خود ادامه دهد این هفته نبرد سختی با بالانشینان گرگانی دارد.

بهشت هیرکان گرگان که تاکنون فقط بازی‌های گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشت هفته گذشته نیز در دیداری خارج خانه با نتیجه 89 بر 83 مس کرمان را از پیش رو برداشت.

کاله مازندران از چهار بازی گذشته خود در فصل جدید لیگ دسته یک تنها در دیدار نخست مقابل طرح ثامن مشهد با یک امتیاز اختلاف پیروز شد ولی در هفته‌های دوم، سوم و چهارم مقابل شیمی درسلف تهران، نفت آبادان و شهرداری تبریز شکست را پذیرفت.

بهشت هیرکان گرگان با پیروزی در هر چهار دیدار گذشته خود با هشت امتیاز در رده نخست جدول جای دارد ولی تیم جوان،بومی و جویای نام کاله تنها با یک پیروزی از چهار بازی گذشته خود پنج امتیازی بوده و در رده نهم جدول 12 تیمی این مسابقات به سر می‌برد.

انتهای پیام/86012/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول