اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران:

2 بسکتبالیست کاله از ناحیه مچ پا مصدومند/ به دنبال پیروزی هستیم

سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران گفت: دو بسکتبالیست کاله مازندران از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت هستند اما با این وجود به دنبال کسب پیروزی خانگی هستیم.

2 بسکتبالیست کاله از ناحیه مچ پا مصدومند/ به دنبال پیروزی هستیم

علی سارنگ قبل دیدار هفته سوم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور که با دیدار کاله مازندران مقابل نفت آبادان همراه خواهد بود، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: دیدار سخت و حساسی را در خانه پیش رو داریم.

وی افزود: نفت از تیم های قدرتمند لیگ دسته یک بسکتبال است اما متاسفانه نتوانستیم فیلم دیدارهای گذشته این تیم را تهیه و آنالیز کنیم و با این وجود شناخت کاملی از این تیم نداریم.

سارنگ با اشاره به اینکه دو بازیکنان کاله آسیب‌دیدگی دارند و مشخص نیست در بازی مقابل نفت به میدان بیایند، گفت: شایان آقاجان‌پور در گارد راس و محمد حسین‌پور بسکتبالیست گلزن‌مان از ناحیه مچ پا دچار پیچ‌خوردگی شدند و به طور حتم از ابتدای بازی وارد زمین نمی‌شوند.

سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران یادآور شد: در بازی گذشته که با اختلاف مقابل شیمی در سلف تهران تن به شکست دادیم؛ بسکتبالیست‌های ما دچار آسیب‌دیدگی بودند و در بیرون زمین نیز از نیمکت مطلوبی برخوردار نبودیم.

سارنگ در پایان گفت: تمرینات خوبی را در روزهای گذشته پشت سر گذاشتیم و امیدواریم امروز مقابل نفت آبادان با حمایت تماشاگران بابلی بتوانیم به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/86012/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول