اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان:

گرگان توان دو تیم سوپرلیگی بسکتبال را ندارد

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه گرگان توان دو تیم سوپرلیگی را ندارد، گفت: با 500 میلیون تومان بهتر از این نمی‌توان بود.

گرگان توان دو تیم سوپرلیگی بسکتبال را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اسدالله کبیر عصر پنج‌شنبه پس از شکست مقابل تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در گفت‎و‎گو با خبرنگاران در خصوص علت این شکست، اظهار داشت: تیم ما از نظر بدنی کم آورد و علت آن هم این است که وقتی صبر می‎کنیم و هفته آخر مجبور می‎شویم که بازیکن جذب کنیم تیم بهتر از این نمی‎شود.

وی افزود: اگر بازیکنان از قبل برای خودمان باشند و در شهر خود ما حضور داشته باشند تمرین‎ها را زودتر و منظم‎تر شروع می‎‎کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص شعارهای تماشاگران نسبت به خرید بازیکنان تیم، خاطرنشان کرد: نسبت به پولی که داریم نمی‎توانیم بهتر از این بازیکن جذب کنیم در حال حاضر بازیکنان ملی هستند که بخواهند برای تیم شهرداری گرگان بازی کنند اما پول بیشتری را می‎گیرند.

بودجه یک فصل ما 500 میلیون تومان است

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: با آرن داوودی صحبت کردیم و مبلغی که اعلام کرد 300 میلیون بود در حالی که بودجه ما در طول این فصل 500 میلیون تومان است.

کبیر با اشاره به کسب پیروزی‌های متوالی تیم دیگر بسکتبال از شهر گرگان که در لیگ دسته یک حاضر است، تاکید کرد: امیدوارم که تیم دیگر بسکتبال گرگان در سوپرلیگ فصل آینده به لیگ برتر صعود کند.

همه کمک کنند یک تیم قوی از گرگان در سوپرلیگ داشته باشیم

وی گفت: این حرف من به معنای احتمال سقوط تیم بسکتبال شهرداری گرگان نیست و چنین نظری ندارم اما بخش خصوصی در حمایت از دو تیم بسکتبال شهر گرگان به میدان آمده و این حرکت بسیار خوب است ولی به نظر من بهتر است که یک تیم از این شهر در سوپرلیگ حاضر باشد و شهرداری گرگان هم کمک کند تا در سوپرلیگ یک تیم قوی داشته باشیم چون گرگان توان دو تیم سوپرلیگی را ندارد.

کبیر در خصوص مجتبی بنی‎عقیل بازیکن فصل گذشته تیم بسکتبال شهرداری گرگان که در حال حاضر در تیم حضور ندارد، تصریح کرد: من با مجتبی بنی‎عقیل صحبت کردم، سقف قرارداد ما 60 میلیون است و قرارداد مجتبی در فصل گذشته 45 میلیون تومان بود و در فصل جدید با افزایش 20 درصد این قرارداد، مبلغ قرارداد وی به مبلغ 54 میلیون می‎رسید و با توجه به اینکه گرگانی بود و برای این شهر زحمت کشیده بود اعلام کردیم که حاضر هستیم مبلغ 60 میلیون تومان به وی بدهیم.

وی افزود: اما مجتبی قبول نکرد و شب تماس گرفت و مبلغ را بالاتر برد و در تیم نماند و با تیم‎های دیگر مذاکره کرد.

کبیر گفت: در حال حاضر هم که ایشان آمده مدیرعامل باشگاه اعلام کرد با آن شرایطی که پیش از این برای این بازیکن اعلام کردیم دیگر من قبول نمی‎کنم و آن پول را به او نمی‎دهیم چون دو هفته با تیم نبوده و دو ماه و نیم تمرین نکرده و اگر می‎خواهد باید با شرایطی که تیم در نظر می‎گیرد، کار کند.

شهرداری گرگان تنها تیم بدون ملی‎پوش است

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان ابراز داشت: این شعاردادن‎ها و حرکات مشابه به نظر من تحریک شده از جای دیگر است؛ اگر ایزدپناه هم بر سر این تیم بود بهتر از این نتیجه‎ای حاصل نمی‎شد چون بودجه مناسب نیست.

کبیر ادامه داد: باید شرایط فراهم شود تا تیم موفق شود، فرد دیگر هم بیاید شق‎القمر که نمی‎خواهد بکند اگر به شق‎القمر بود ما کرده‎ایم.

وی گفت: تمام تیم‎ها بازیکن خارجی و ملی دارند و شاید شهرداری گرگان تنها تیمی است که نه ملی‎پوش دارد و نه خارجی.

سرمربی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: ما باید تلاش کنیم تا بچه‎های بومی شهر بیشتر باشند تا نیازی به بازیکن شهر دیگر نداشته باشیم، در حال حاضر گرگان بازیکن پست چهار و پنج ندارد و در این زمینه دچار مشکل هستیم.

کبیر در خصوص پیش‎بینی برای نتیجه آخر فصل گفت: ما هر ساله در ابتدای فصل مشکل داشتیم و هیچ‎چیز پیش‎بینی شده نیست، سال گذشته نیز همه می‎گفتند که تیم می‎افتد اما تلاش کردیم و تیم نتیجه خوبی را کسب کرد.

وی تاکید کرد: اینکه تماشاچی‎ها از باخت‎ها ناراحت هستند من هم ناراحتم اما تماشاچی زمانی انتظار دارد که تیم دو میلیارد پول دارد و با بازیکن خوب نتیجه بدی می‎گیرد اما متاسفانه در حال حاضر شرایط تیم همین است و کل بودجه تیم 500 میلیون تومان است.

کبیر در پایان ابراز داشت: تماشاچی اگر ناراحت است برود پیش مدیرعامل صحبت کند و درد و دل من را گوش کند که من هم درد و دلم را بگویم، مگر با شعار کاری درست می‎شود؟ این واقعیت‎های تیم ما است.

انتهای پیام/83004/ر40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول