اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست مقابل نفت آبادان رقم خورد

دومین شکست کاله مازندران در لیگ بسکتبال

در هفته سوم لیگ دسته یک بسکتبال کشور بسکتبالیست‌های کاله مازندران امشب در خانه با نتیجه 82 بر 73 از نفت آبادان شکست خوردند.

دومین شکست کاله مازندران در لیگ بسکتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هفته سوم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور امشب در مازندران به کار خود پایان داد که در آن کاله با اختلاف 9 امتیازی مغلوب حریف آبادانی خود شد. 

در این دیدار که در سالن ورزشی سرپوشیده سردار شهید سجودی بابل دنبال شد قهرمان فصل گذشته لیگ دسته یک بسکتبال در خانه و در حضور تماشاگرانش با نتیجه 82 بر 73 مغلوب نفت آبادان شد. 

شاگردان علی سارنگ هرچند در کوارتر نخست نتیجه را به حرف خود تقدیم کردند اما در کوارتر دوم با پیروزی امیدواری‌شان بیشتر شده تا اینکه در پایان مغلوب حریف شدند. 

کاله مازندران امسال با ترکیبی جوان و بومی وارد این رقابت‌ها شده و برای رسیدن به شرایط آرمانی نیاز به زمان دارد. 

وجود سه بازیکن مصدوم در پست‌های تاثیرگذار نیز بر مشکل این تیم بیش از پیش افزوده تا کادر فنی این تیم کار را در شرایط سختی دنبال کنند. 

کاله مازندران در هفته دوم لیگ دسته یک نیز در سالن ورزشی آزادی تهران با نتیجه 47 بر 77 مغلوب شیمی درسلف شد هر چند در نخستین هفته این مسابقات در دیدار خانگی مقابل طرح مسکن ثامن مشهد به سختی پیروز شد. 

به گزارش فارس، نفت تهران که تاکنون هر سه بازی از دیدارهای لیگ دسته یک را با پیروزی پشت سر گذاشت با هفت امتیاز چشم به رده نخست جدول دارد و با توجه به نتایج دیگر دیدارها کاله مازندران که تا قبل این دیدار از دو بازی خود، یک پیروزی و یک شکست کسب کرده و با سه امتیاز در رده شش جدول جای داشت به رده‌های پایین‌تر سقوط می‌کند. 

انتهای پیام/86012/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول