اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی سولن بهشت هیرکان گرگان:

هدف ما لیگ برتر بسکتبال است

سرمربی تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان گرگان با اشاره به اینکه هدف تیم صعود به لیگ برتر است، گفت: هر بازی برای ما همانند یک فینال است و برای پیروزی وارد زمین می‎شویم.

هدف ما لیگ برتر بسکتبال است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد ایزدپناه ظهر امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگاران استان در خصوص بازی عصر امروز مقابل نفت امیدیه اظهار داشت: از تیم امیدیه شناختی ندارم و با توجه به مسافت شهر امیدیه دوستان نتوانستند که فیلم بازی این تیم را به دست من برسانند تا آنالیز لازم انجام شود.

وی ادامه داد: اما به هر حال تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان در روزهای گذشته خیلی خوب تمرین کرده و با روحیه بالا و آمادگی کامل در زمین حاضر می‎شویم و قصد ما هم بردن است.

ایزدپناه تاکید کرد: خوشبختانه بازیکن آسیب دیده نداریم و تیم با آمادگی کامل امروز به میدان خواهد رفت.

سرمربی تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان گرگان خاطرنشان کرد: امیدواریم این نوار پیروزی ادامه داشته باشد و پاره نشود و بتوانیم امروز هم برنده میدان باشیم و دل مردم را شاد کنیم.

هدف ما لیگ برتر است

ایزدپناه در خصوص پیش‎بینی‎اش درباره نتیجه آخر فصل گفت: تیم من تیم جوانی است و در تیم جوان نوسان زیاد است.

وی افزود: من تجربه دسته یک را نداشتم و فکر نمی‎کردم تیم‎های دسته یک تا این حد قدرتمند باشند و به واقع فکر می‎کنم چهار تیم اول دسته یک به راحتی چهار تیم آخر سوپرلیگ را شکست می‎دهند.

سرمربی تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان گرگان یادآور شد: البته یکی از دلایل قدرتمند شدن این تیم‎ها این است که 9 تیم در لحظه‎های آخر از دسته یک حذف شد و اگر هر کدام از این تیم‎های حذف شده سه تا چهار بازیکن خوب هم داشته باشند به سایر تیم‎ها تزریق شد و این موضوع کار ما را سخت‎تر کرد.

وی در پایان ابراز داشت: اما هدف ما این است که به لیگ برتر صعود کنیم و با یک امید و عزم جدی پا به میادین خواهیم گذاشت و هر بازی برای ما به منزله یک فینال است و با جدیت و تلاش برای پیروزی بازی می‎کنیم.

انتهای پیام/83004/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول