اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال جاری تاکنون صورت گرفت

بهره‌مندی 136 روستایی از خدمات کاروان سلامت هلال احمر بشرویه

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه گفت: از آغاز سال جاری تاکنون دو کاروان سلامت توسط جمعیت هلال احمر بشرویه به روستا‌های محروم اعزام و 136 نفر از این خدمات بهر‌ه‌مند شدند.

بهره‌مندی 136 روستایی از خدمات کاروان سلامت هلال احمر بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عارفیان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمک به نیازمندان همیشه در اولویت فعالیت‌های هلال احمر است.

وی ادامه داد: داوطلبان جمعیت هلال احمر بشرویه همیشه در تمامی صحنه‌ها حضور پررنگ داشته و در فعالیت‌های انسان دوستانه قدم‌های بزرگی را برداشته‌اند.

اعزام 2 کاروان سلامت توسط جمعیت هلال احمر بشرویه به روستاهای محروم

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه به طرح اعزام کاروان سلامت به روستاهای دور افتاده و محروم اشاره کرد و افزود: اعزام کاروان سلامت جمعیت هلال احمر به نقاط محروم سبب ایجاد امید در دل مردم روستانشین مناطق دورافتاده ایجاد کرده که باید تداوم داشته باشد.

عارفیان اذعان داشت: از آغاز سال جاری تاکنون دو کاروان سلامت به مناطق محروم این شهرستان اعزام شده است.

وی یادآور شد: تعداد 136 نفر از اهالی روستاهای محروم بشرویه از خدمات بهداشتی و درمانی کاروان سلامت جمعیت هلال احمر این شهرستان بهره‌مند شدند.

آموزش کمک‌های اولیه یکی از اقدامات کاروان سلامت در روستاها

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه به اهداف اجرای این طرح در مناطق روستایی اشاره و اضافه کرد: محرومیت‌زدایی، کمک به ارتقاء سطح سلامت اقشار کم برخوردار و توانمندسازی و ارتقای مهارت مردم در مناطق محروم از جمله اهداف اصلی این طرح است.

عارفیان با بیان این‌که در این مرحله از اعزام زنان و کودکان روستایی غربالگری می‌شوند، متذکر شد: ویزیت رایگان، بینایی سنجی، مشاوره خانواده، آموزش کمک‌های اولیه از دیگر اقدامات و فعالیت‌های کاروان سلامت در روستاها است.

وی گفت: یک پزشک عمومی، یک بینایی سنج، یک روانشناس، یک ماما و یک تیم پزشکی و مشاوره‌ای در تمامی کاروان‌های سلامت حضور دارند.

توزیع 528 بسته مواد غذایی بین نیازمندان در بشرویه

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه با بیان این‌که از آغاز سال جاری تاکنون 528 بسته مواد غذایی بین نیازمندان این شهرستان توسط داوطلبان هلال احمر  این شهرستان توزیع شده است، تصریح کرد: داوطلبان جمعیت هلال احمر در مناطق محروم روستایی این شهرستان حضور پیدا کرده و مواد غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی و تن ماهی در بین نیازمندان روستایی توزیع می‌کنند.

عارفیان خاطرنشان کرد: این سبدهای بهداشتی و غذایی در طرح‌های مختلفی از قبیل کاروان سلامت، همای رحمت، داوطلب کار روستا  بین 2 هزار نیازمند توزیع شده است.

انتهای پیام/22481/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول