اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شهرداری و شورای شهر اردبیل

35 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری اردبیل افتتاح می‌شود

35 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری به همت شهرداری و شورای شهر اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

35 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری اردبیل افتتاح می‌شود

صدیف بدری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این پروژه‌ها در گرامیداشت ایام بسیج و در ادامه سلسله افتتاح‌های شهرداری و شورای شهر اردبیل به صورت متمرکز به بهره‌برداری می‌رسد تا هموطنان از مزایای آن استفاده کنند.

وی عنوان کرد: تعداد پروژه‌های افتتاحی شهرداری 35 مورد با هزینه‌کرد 14.5 میلیارد تومان است که ما با تکمیل این پروژه‌ها و بهره‌برداری آنها سعی داریم دامنه خدمات خود را در مناطق چهار‌گانه شهر اردبیل افزایش دهیم تا رضایت‌مندی عمومی فراهم آید.

شهردار اردبیل یادآور شد: این پروژه‌ها شامل آسفالت معابر در محلات، معابر، کوچه‌ها و خیابان‌های مناطق مختلف شهری با تناژ 30 هزار تن است که در هشت ماه امسال به انجام رسیده است.

بدری گفت: دیگر پروژه‌های افتتاحی شامل ساخت کانال‌های هدایت آب‌های سطحی و همچنین 14 کیلومتر شبکه خام فضای سبز است که با افتتاح آنها بخش عظیمی از مشکلات ذخیره آب و تامین منابع آب مورد نیاز فضای سبز انجام می‌شود.

این مسئول مهمترین پروژه افتتاحی را بهره‌برداری از دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری و افتتاح رسمی آن اعلام کرد و افزود: این دانشگاه از بهمن ماه امسال در پنج رشته دانشجو پذیرش می‌کند.

شهردار اردبیل ادامه داد: این رشته‌ها شامل رشته مهندسی عمران و کامپیوتر در مقطع کارشناسی و سه رشته عمران شاخه پیمان، آتش‌نشانی و مدیریت شهری در مقطع کاردانی است که شاهد تلاش دانشجویان برای تحصیل در این رشته‌های متفاوت خواهیم بود.

بدری یکی از اولویت‌های کاری شهرداری را توسعه خدمات در بخش‌های مختلف اعم از خدمات زیر‌بنایی و توسعه همه‌جانبه در مسیر افزایش رضایت‌مندی مردم اعلام کرد و به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: شهرداری برای سال آینده نیز پیگیری‌های خود را در خصوص پروژه‌های مختلف آغاز کرده که توسعه فضای سبز، آسفالت‌ریزی و همچنین توجه به کارهای زیربنایی در دستور کار قرار گرفته است.

وی در پایان سخنان خود از تهیه و تدوین دو طرح جامع توسعه منطقه گردشگری شورابیل و همچنین طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر اردبیل خبر داد و تصریح کرد: انتظار می‌رود سال آینده با عملیاتی شدن این طرح‌ها بخش عظیمی از نارسایی‌ها، مشکلات و دغدغه‌های احتمالی برطرف شود.

انتهای پیام/62004/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول