اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بسیج رخ می‌دهد

افتتاح 5 پروژه عمرانی، فرهنگی در تویسرکان

فرمانده سپاه تویسرکان از افتتاح پنج پروژه عمرانی، فرهنگی و دینی در تویسرکان همزمان با هفته بسیج خبر داد.

افتتاح 5 پروژه عمرانی، فرهنگی در تویسرکان

سعید سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تویسرکان، با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: امام خمینی(ره)، با دوراندیشی و درایت تمام برای دفاع و حراست از اسلام و انقلاب شجره طیبه بسیج را بنیان گذاشت.

وی با تاکید بر اینکه بسیج، الگوی مقاومت و یکپارچگی مردمی ایران برای جهان است، ابراز کرد: مقاومت و ایستادگی بسیجیان نشأت گرفته از روحیه ولایت‌پذیری و ولایتمداری آن‌ها است.

فرمانده سپاه تویسرکان تصریح کرد: بسیج یک تشکل منسجم مردمی است که با حضور مقتدر در همه عرصه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دنیا را مبهوت خود ساخته است.

وی با تأکید بر اینکه استکبار به منظور کم‌رنگ کردن اعتقاد و افکار ما با هجمه فرهنگی گسترده به میدان آمده است، خاطرنشان کرد: بسیج با طرح‌های فرهنگی و هنری مختلف در راستای تقویت بنیان‌های معنوی در بین اقشار مختلف جامعه برنامه‌های نرم دشمن را خنثی می‌کند.

سعیدی ویژگی اصلی بسیج را تبعیت محض از ولی‌ فقیه دانست و گفت:  بسیج با حرکت در مسیر انقلاب با تأسی از مکتب حسینی در بصیرت‌افزایی جامعه همتی مضاعف را در سرلوحه فعالیت خود دارد.

وی شعار هفته بسیج را « بسیج، پیشتاز حماسه و خدمت » اعلام کرد و افزود: هفته بسیج به ترتیب با شعارهای « بسیج، ایثار و شهادت »، « بسیج، ولایت و انتظار»، « بسیج، خلاقیت و پیشرفت »، « بسیج، سازندگی و اقتصاد مقاومتی ‌»، « بسیج، خانواده و سبک زندگی »،‌ « بسیج، استکبارستیزی و بیداری اسلامی » و « بسیج، امر به معروف و نهی از منکر» با برنامه‌های متنوع نامگذاری شده است.

فرمانده سپاه تویسرکان درباره برنامه‌های اجرایی هفته بسیج در سطح شهرستان تویسرکان، ابراز داشت: برنامه‌های بسیج با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطوح مختلف جامعه نیز با ترسیم برنامه مدون هدفمند عملیاتی می‌شود.

وی دیدار کارکنان و بسیجیان با امام جمعه، تبیین سبک زندگی توسط راویان در مدارس، همایش حلقه‌های علمی و پژوهشی بسیج، برگزاری ایستگاه صلواتی، کارگاه یک روزه سفیران نجابت، برگزاری ادعیه در پایگاه‌های مقاومت، یادواره شهدای پایگاه امیر المؤمنین(ع)را از برنامه‌های هفته بسیج در تویسرکان برشمرد.

سعیدی یادآور شد: گردهمایی بسیجیان در پنجم آذر در سالن 2 هزار نفری الغدیر، تجلیل از بسیجیان نمونه، سرکشی از خانواده شهدای بسیجی، مسابقه غیر حضوری ولایت، برگزاری هیئت عاشقان ولایت، همایش پیاده‌روی در هفته بسیج با حضور بسیجیان و مسئولان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه تویسرکان مسابقات ورزشی خواهران، یادواره شهدای فرهنگی، جشنواره فرهنگی هنری عشایر، اعزام کاروان راهیان نور، اختتامیه مسابقه سبک زندگی، همایش علمی مهندسان بسیجی، همایش هادیان بصیر و طرح مشکات را بخشی دیگر از برنامه‌های شاخص بزرگداشت بسیج عنوان کرد.

وی در پایان از افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی و فرهنگی شبکه شباب، غسالخانه و خانه عالم روستاهای گل‌آباد و باباکمال، دارالقرآن بسیج، مهد قرآنی و مرکز رشد و فناوری بسیج به مناسبت هفته بسیج در تویسرکان خبر داد.

انتهای پیام/89010/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول