اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج صورت می‌گیرد

افتتاح 3 پروژه به صورت همزمان در شهرستان ملایر

فرمانده ناحیه ملایر از افتتاح سه پروژه به صورت همزمان در شهرستان ملایر طی هفته بسیج خبر داد.

افتتاح 3 پروژه به صورت همزمان در شهرستان ملایر

محمد اسکندری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از برنامه‌های هفته بسیج در ملایر خبر داد و اظهار داشت: 250 برنامه در سطح همه پایگاه‌های مقاومت و رده اقشاری بسیج انجام خواهد شد.

وی با اشاره به نخستین برنامه‌های محوری هفته بسیج در شهرستان ملایر اظهار کرد: دیدار 160 نفر از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت با رهبر معظم انقلاب در دیدار 50 هزار نفری بسیجیان از برنامه‌های خوب و تأثیرگذار در هفته بسیج بود.

فرمانده ناحیه ملایر به دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان پرداخت و افزود: عطر افشانی قبور شهدا توسط بسیجیان و مسئولان شهرستان، برگزاری مراسم دعای کمیل و ندبه، یادواره شهدای مقاومت با حضور سردار کوثری نماینده مردم تهران و مسئولان شهرستان همدان، انجام دو یادواره دیگر در سطح بخش‌ها، یادواره شهیده هاشمی و 40 شهیده شهرستان ملایر را می‌توان از برنامه‌های بسیج شهرستان ملایر یاد کرد.

وی از سخنرانی خود در میعادگاه نماز جمعه خبر داد و افزود: حضور بسیجیان در میعادگاه نمازجمعه چشمگیر بوده است.

اسکندری با اشاره به ارائه خدمات رایگان در طول هفته بسیج در درمانگاه سپاه ملایر افزود: افتتاح سالن ورزشی صالحین ملایر نیز شنبه انجام شد.

وی از هزینه 110 میلیون تومان برای سالن ورزشی صالحین ملایر خبر داد و گفت: سالن ورزشی صالحین به مساحت 210 متر  داخلی و مساحت کلی 500 متر توسط اهالی محل اهداء شده به بسیج بود.

فرمانده ناحیه ملایر با اشاره به افتتاح داروخانه درمانگاه سپاه ملایر اضافه کرد: نشست سیاسی با نخبگان و دانشجویان در دانشگاه ملایر نیز انجام شد.

وی از افتتاح و بازدید برنامه‌های دوازده‌‌گانه اقتصادی و مقاومتی شهرستان ملایر خبر داد و افزود: افتتاح سه طرح  پروژه پرورش ماهی 35 هزاری، گاوداری 18 رأسی و ورمیکونت پست 40 تنی به صورت هم‌زمان امروز یکشنبه انجام می‌شود.

اسکندری از اجتماع 4 هزار نفری بسیجیان در روز پنجم آذر در سالن الغدیر شهرستان ملایر خبر داد و خاطرنشان کرد: دیدار بسیجیان با سردار ابوحمزه فرمانده سپاه استان همدان صورت می‌گیرد.

وی در پایان به انجام برنامه‌های بسیج به صورت محوری و در نتیجه کیفی بودن آنها اشاره کرد و گفت: اجرای این برنامه‌ها به صورت حدأکثر چهار برنامه و روزانه با حضور مسئولان و مردم انجام می‌شود.

انتهای پیام/89026/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول