اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف بهشهر خبر داد

اختصاص 500 میلیون تومان به بقاع متبرکه بهشهر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهشهر از نصب گنبد و گلدسته امامزاده عبدالصالح(ع) و امامزاده حسن (ع) کیاسر شهرستان بهشهر خبر داد و گفت: 500 میلیون تومان به بقاع متبرکه بهشهر اختصاص یافته است.

اختصاص 500 میلیون تومان به بقاع متبرکه بهشهر

محمدباقر دینی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در ساری با اشاره به اینکه 55 نفر از قاریان برتر شهرستان بهشهر به مسابقات قرآن کریم مازندران اعزام شدند، اظهار داشت: در بین این تعداد شرکت‌کننده از شهرستان بهشهر چهار نفر موفق به کسب مقام در این دوره از مسابقات قرآنی شدند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهشهر با بیان اینکه در دهه اول ماه محرم برنامه‌های مذهبی در امامزادگان و بقاع متبرکه بهشهر برگزار شد، افزود: 250 میلیون تومان از محل موقوفات در مراسم‌های عزاداری امام حسین (ع) هزینه شد.

دینی از احیا و ثبت دو وقف جدید در شهرستان بهشهر خبر داد و گفت: ارزش این دو وقف جدید حدود 50 میلیون تومان است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم‌های هفته بسیج در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان بهشهر، افزود: رزمایش بیت‌المقدس با حضور 300 بسیجی و با مشارکت امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان بهشهر برگزار شد.

دینی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی در هفته بسیج در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان بهشهر برگزار شد، گفت: امامزادگان و بقاع متبرکه بهشهر آماده برگزاری و میزبانی مراسم‌های بسیج است.

وی از پرداخت 7میلیون و 500 هزار تومان کمک نقدی از سوی لطف‌الله پاشا به امامزاده یوسف (ع) بهشهر خبر داد و بیان کرد: با اجرای طرح مودت در بقاع متبرکه و امامزادگان شهرستان بهشهر 13 میلیون تومان از سوی واقفان جمع‌آوری شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهشهر از اختصاص 500 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات دولتی برای پروژه‌های در دست ساخت امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان بهشهر خبر داد و گفت: پروژه‌های عمرانی و ساخت‌و سازی که در سال گذشته نیمه‌کاره رها شده بود با این اعتبار دوباره آغاز به کار کرد.

دینی تصریح کرد: هشت پروژه عملیاتی در هفت ماه نخست سال جاری آغاز به کار کرد که از پیشرفت مناسبی برخوردار است.

وی از نصب گنبد و گلدسته امامزاده عبدالصالح(ع) و امامزاده حسن (ع) کیاسر شهرستان بهشهر خبر داد و بیان داشت: این گنبد و گلدسته با 40 میلیون تومان نصب شد.

انتهای پیام/86003/ح30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول