اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج

پنجمین آیین غبارروبی بقعه امامزاده شاه قاسم (ع) بویراحمد برگزار شد

با حضور مسئولان شهرستانی و هیئت امنای بقعه امامزاده شاه‌ قاسم (ع) پنجمین آئین غبارروبی بقعه این امامزاده برگزار شد.

پنجمین آیین غبارروبی بقعه امامزاده شاه قاسم (ع) بویراحمد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز و به مناسبت هفته بسیج پنجمین آیین غبارروبی بقعه امامزاده شاه ‌قاسم (ع) شهرستان بویراحمد با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه، مسئولان شهرستانی، هیئت امنای بقعه امامزاده و جمعی از مردم منطقه برگزار شد.

در حاشیه این مراسم رامین چرومی ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه اباعبدالله‌الحسین (ع) و تبریک هفته بسیج به دلیرمردان ایران اسلامی اذعان کرد: برگزاری آئین‌های غبارروبی بقاع امامزاده‌های استان از برنامه‌های اجرایی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد است.

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که مراسم پنجمین آیین غبارروبی بقعه امامزاده شاه‌ قاسم (ع) در روز صدور فرمان امام برای تشکیل ارتش 20 میلیونی بسیج برگزار شد، گفت: در مراسم غبارروبی بسیجیان منطقه حضور پرشوری داشتند.

چرومی اذعان کرد: بسیج حرکت اجتماعی است که در هر جامعه‌ای با توجه به فرهنگ آن به اشکال مختلفی در اثر شرایط خاص بوجود می‌آید.

این مسئول ادامه داد: در دوران صدر اسلام نیز به هنگام حمله کفار و منافقین علیه مسلمانان زمانی که فرمان تشکیل نیروی مبارز علیه آن‌ها داده می‌شد مسلمانان داوطلبانه در مساجد گردهم می‌آمدند تا توان خود را از نظر نیروی انسانی و تجهیزات نظامی برای مقابله با دشمنان اسلام بسیج کنند.

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حرکتی فرهنگی بودیم که به واقع در جهت حفظ دستاوردهای انقلاب به شمار می‌آید و در این مسیر شاهد تشکیل ارگان‌ها و هسته‌های انقلابی از جمله سپاه و کمیته‌های انقلاب بودیم.

چرومی آرمان والا و ایده بلند را هدف عالی تشکیل بسیج انقلاب اسلامی عنوان کرد.

این مسئول بیان داشت: برگزاری مراسمات غبارروبی بقاع امامزادگان در سطح کهگیلویه و بویراحمد از برنامه‌های خوب این سازمان بوده که با همکاری هیئت امناهای آن‌ها برگزار و اجرا می‌شود.

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در خاتمه از همکاری خوب و مناسب اعضای هیئت امنای بقاع امامزادگان قدردانی کرد.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول