اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ماهان:

فرهنگ تفکر‌ و خرد جمعی نماد بسیجی است‌

فرمانده حوزه مقاومت امام علی(ع) ماهان گفت: فرهنگ تفکر‌، خرد جمعی و روحیه ‌کار و تلاش نماد بسیجی است.

فرهنگ تفکر‌ و خرد جمعی نماد بسیجی است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهان، رضا اسماعیل‌کاخ شامگاه سه‌شنبه‌ در جمع بسیجیان ماهان اظهار داشت: هفته‌ مبارک بسیج مترادف با نام جوان مردانی است که عطر وجودشان عالمی را پر فروغ و ‌مصفا می‌کند.

وی افزود: اگر چه تمام ایام همراه با واژگانش قادر به وصف بسیج و بیان گوشه‌ای از سجایای آن نیست، اما در هفته‌ بسیج ‌که بهار گفتار در باب این فرشته قدسی است، باید حق کلام در مورد این واژه زیبا ادا شود. 

وی عنوان کرد: امروز نیز فرهنگ تفکر‌، خرد جمعی و روحیه ‌کار و تلاش در صحنه ‌علم‌، روحیه ‌خلاقیت و نوآوری نماد بسیجی است.

اسماعیل‌کاخ گفت: در حال حاضر با توجه به حاکمیت تفکر و فرهنگ بسیجی در ابعاد کلان کشور مانند گذشته شاهد نمایان و عملی شدن گوشه‌ای از اقتدار ملی در فضای ارتباط و تعامل با جهان خارج به ویژه در زمینه بحث انرژی هسته‌ای و زیاده‌خواهی‌های جهان غرب هستیم.

وی با بیان اینکه عقب‌نشینی غرب در موضوع هسته‌ای نشانه‌ای آشکار از نماد و جلوه فرهنگ بسیجی در جهان پر‌آشوب سیاست و قدرت است، ابراز داشت: همانگونه که فرهنگ بسیجی و عاملان به این فرهنگ در صحنه‌های مختلف جلوه‌هایی از این فرهنگ را در مبارزه بی‌امان با استکبار و اسلام‌ستیزان غربی به منصه ظهور رساندند.

اسماعیل‌کاخ تصریح کرد: امروز کوتاه نیامدن در برابر افزون‌خواهی‌های غرب و در پیشی گرفتن عزت، حکمت و اقتدار که نشأت گرفته از فرهنگ ناب بسیجی است با ایجاد صفی همچون بنیانی مرصوص به تسخیر خاکریز‌های پوشالی و خیالی غرب پرداخته‌اند.

انتهای پیام/2446/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول