اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر خبر داد

ملایر پایلوت مبارزه با مواد مخدر/اوضاع مطلوب ملایر در مقابله با مواد مخدر

فرماندار ملایر با بیان اینکه ملایر به عنوان پایلوت مبارزه با مواد مخدر معرفی شده، دلیل آن را وجود بسترهای پیشگیری و مقابله با مواد مخدر در آن عنوان کرد.

ملایر پایلوت مبارزه با مواد مخدر/اوضاع مطلوب ملایر در مقابله با مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مصطفی آزادبخت ظهر امروز در شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و سوگواری امام حسین(ع) اظهار داشت: مهمترین درسی که باید از عاشورا بگیریم امر به معروف و نهی از منکر است.

وی بیان داشت: ترویج این مسئله مهم در جامعه امروز نیازی ضروری است و مقابله با اعتیاد و مواد مخدر نیز به عنوان یکی از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر به شمار می‌رود.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه شهرستان ملایر به عنوان پایلوت مبارزه با مواد مخدر معرفی شده است اذعان داشت: این مسئله بدین معنی نیست که وضعیت شهرستان بد است بلکه وجود بسترهای پیشگیری و مقابله با مواد مخدر در آن، عامل این انتخاب بوده است.

وی گفت: در این خصوص همه اعضای کارگروه باید متناسب با اوضاع، تبلیغات در زمینه مبارزه با مواد مخدر را انجام و گزارش خود را در این زمینه به شورای مبارزه با مواد مخدر و فرمانداری ارائه دهند.

آزادبخت تصریح کرد: برنامه‌های پایگاه مبارزه با مواد مخدر شهرستان در بین پنج شهر پایلوت موفق بوده و در این زمینه جلسه‌ای با حضور سردارنقدی، سردارفضلی و سردارحسینی در شهرستان برگزار خواهد شد.

وی بر لزوم آمادگی همه اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر برای ارائه گزارشات مستند در این جلسه تاکید کرد.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه در مرزهای شرقی کشور شاهد فعالیت‌های ضد انقلابی و وابسته به بیگانه هستیم ابراز داشت: تعدادی از مرزداران جان برکف و اخیراً دو نفر در زابل توسط گروهک‌های وابسته به شهادت رسیدند که این حادثه دل مردم ایران را به درد آورد.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام هنوز فلسفه انقلاب را درک نکرده‌اند، گفت: آنان فکر می‌کنند با شهادت مرزداران و دادستان خللی برای روند انقلاب ایجاد می‌کنند در صورتی که هنوز نمی‌دانند این خون‌ها، انقلاب را مستحکم‌تر خواهد کرد.

آزادبخت خطاب به مسئولان و مدیران خاطرنشان کرد: پایبندی به آرمان‌های انقلاب و خون شهیدان ضروری بوده و باید با درس گرفتن از دستورات دین، کار برای رضای خدا و راه شهدا را ادامه دهیم.

انتهای پیام/89013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول