اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار فارس صورت گرفت

معرفی رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس محمدرضا ابراهیمی به عنوان رئیس جدید دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این استان معرفی شد.

معرفی رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، کمال فیروزآبادی در جلسه معرفی دبیر جدید شورای هماهنگی مبارزه با قاچاق مواد مخدر این استان با اشاره به اهمیت و جایگاه امر مبارزه با مواد مخدر در جهان اظهار داشت: ارتباط مستقیم و غیرمستقیم توزیع و مصرف مواد مخدر با مباحث اجتماعی، یکی از مهم‌ترین دلایل توجه دولت‌ها به این امر به شمار می‌رود و در این راستا نیز نظام جمهوری اسلامی دستاوردهای قابل توجهی داشته است.

وی افزود: اهداف متعالی و بلندمدت کشور، برخورد همه‌جانبه و موثر با این پدیده شوم است زیرا دشمنان تلاش دارند تا از این ابزار برای از بین بردن نیروی‌های جوان و کارآمد کشور بهره‌گیری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس با تاکید بر ادامه برخورد و مقابله اساسی با مواد مخدر خاطر نشان کرد: در یک‌سال گذشته فعالیت‌های موثری در این زمینه در فارس انجام گرفته است و ما در این مورد امیدواریم تا شاهد هماهنگی بیشتر دستگاه‌های متولی این استان باشیم.

این جلسه با تقدیر از رئیس پیشین این شورا و معرفی محمدرضا ابراهیمی به عنوان رئیس جدید دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس پایان یافت.

انتهای پیام/2448/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول