اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول‌الله(ص) ناجا:

مرکز آموزش مرزبانی محمدرسول الله(ص) بیرجند یگان برتر شد

فرمانده مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول‌الله(ص) ناجا گفت: در هشت ماه نخست سال جاری این مرکز آموزش توانست به عنوان یگان برتر در بین مراکز آموزش مرزبانی ناجا انتخاب شد.

مرکز آموزش مرزبانی محمدرسول الله(ص) بیرجند یگان برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ محمدرضا نایاب ظهر امروز در همایش فرماندهان، مربیان و اساتید مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول‌الله(ص) ناجا بیرجند اظهار داشت: نوسانات آموزشی سبب بوجود آمدن مشکلات و نواقصی در امر آموزش می‌شود.

فرمانده مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول‌الله(ص) ناجا بیرجند، افزود: این همایش با موضوع راهکارها و استراتژی‌های برون‌رفت از نوسانات آموزشی در مقاطع مختلف زمانی، رسیدن به یک سطح ثابت در آموزش فراگیران و بازده مطلوب در پایان دوره‌های آموزشی و اتخاذ استراتژی لازم در مقاطع مختلف برگزار شده است.

نایاب یادآور شد: مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول‌الله(ص) ناجا بیرجند توانست طی هشت‌ ماه نخست سال جاری به عنوان یگان برتر در بین مراکز آموزش مرزبانی ناجا انتخاب شود که این امر نشان دهنده همکاری و فعالیت تمامی بخش‌های مرکز در راستای ارتقای سطح آموزش است.

وی با اشاره به بازخورد آموزشی، گفت: بازخورد آموزشی مورد تاکید همگان بوده و باید در این راستا تلاش و کوشش بیشتری انجام شود.

جانشین مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول‌الله(ص) ناجا در این همایش با اشاره به اهمیت امر آموزش اظهار داشت: عدم ثبات سطح آموزش یکی از مهم‌ترین چالش‌ها در مراکز آموزش است که باید نسبت به گذشته بیشتر مورد توجه واقع شود.

سرهنگ علی پسندیده در این جلسه نیز اظهار داشت: آموزش پایه و اساس و شالوده اصلی رفتارهای خوب و بد انسان را تشکیل می‌دهد.

وی با اشاره به اهمیت آموزش در مراکز آموزش مرزبانی، تصریح کرد: فراهم کردن بستر مناسب و بکارگیری تجهیزات به روز در این راستا می‌تواند بسیار موثر باشد.

جانشین مرکز آموزش مرزبانی محمدرسول‌الله(ص) ناجا اذعان داشت: امروزه شاید اعتقاد به رویکرد آموزش از تئوری و نظری به آموزش‌های کاربردی بتواند خون تازه‌ای را در پیکره غیر پویای آموزش به جریان درآورد.

پسندیده ادامه داد: تفکر رویکرد فرماندهان و مربیان باید از آموزش‌های سنتی خارج و تفکر آموزش کاربردی و میدانی باید جایگزین آموزش‌های سنتی شود.

سرهنگ پسندیده با تاکید بر آموزش مربیان و فرماندهان در راستای ارتقای سطح علمی، گفت: بدون مربیان و اساتید فعال و پویا نمی‌توان انتظار مجموعه‌ای رو به رشد را داشت.

وی در پایان تشکیل اتاق فکر و چگونگی استفاده از تفکرات متنوع و تجزیه و تحلیل و رفع موانع و مشکلات را به صورت نظام پیشنهادی، نظرسنجی و پژوهشی را در امر آموزش موثر دانست.

در این همایش هفت کار گروه متشکل از "کار گروه تخصصی مشترک، تربیت بدنی، عقیدتی سیاسی، حفاظت اطلاعات، امور نظامی و انتظامی، رزم انفرادی، سلاح شناسی" راهکارها و استراتژی برون‌رفت از نوسانات آموزشی در مقاطع مختلف زمانی را تحلیل و بررسی کردند.

انتهای پیام/69017/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول