اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از حادثه اخیر سراوان تاکنون صورت گرفت

33 درگیری مسلحانه اشرار با مرزبانان در مرزهای شرقی/ مهار مرزها و کنترل تحرک اشرار

فرمانده مرزبانی ناجا از 33 درگیری مسلحانه اشرار با مرزبانان جمهوری اسلامی ایران پس از حادثه اخیر سراوان تاکنون در مرزهای شرقی کشور خبر داد.

33 درگیری مسلحانه اشرار با مرزبانان در مرزهای شرقی/ مهار مرزها و کنترل تحرک اشرار

سردار حسین ذوالفقاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت مرزهای جنوب شرقی کشور اظهار کرد: مرزهای استان سیستان و بلوچستان نیاز به تقویت دارد.

وی از 33 درگیری مسلحانه مرزبانان جمهوری اسلامی ایران پس از حادثه اخیر سراوان تاکنون در مرزهای شرقی کشور خبر داد و افزود: اشرار در نقطه صفر مرزی مرتب با یگان‌های مرزبانی ناجا درگیر می‌شوند و از آن طرف مرز موضع‌گیری کرده و تیراندازی می‌کنند.

ذوالفقاری با بیان اینکه درگیری‌های مذکور هیچگونه خسارتی به یگان‌های مرزبانی ناجا وارد نکرده است، تصریح کرد: مرزهای جنوب شرقی کشور با اقدام‌های انجام شده تا حدی مهار شده و ناامنی‌های داخل کنترل شده است.

فرمانده مرزبانی ناجا به اقدام‌های انجام شده برای کنترل تحرک اشرار در منطقه اشاره کرد و گفت: تصمیم‌هایی در زمینه مذکور اتخاذ شده و امیدواریم این تصمیم‌ها را بتوانیم سریع‌تر اجرایی کنیم.

وی استقرار کامل نیروها در منطقه مرزی و کامل کردن کنترل مرزها را سبب بهبود وضعیت موجود دانست و بیان کرد: وقایع موردی دلیل بر ناامنی در منطقه نیست.

ذوالفقاری با اشاره به حضور نیروهای ناتو در افغانستان، خاطرنشان کرد: حتی کشورهای پیشرفته با تجهیزات و امکانات به‌روز در منطقه حضور دارند اما می‌بینیم اتفاق‌‌هایی در این کشور می‌افتد.

فرمانده مرزبانی ناجا یادآور شد: بروز حادثه دلیل بر ناتوانی نیروها نبوده و در وضعیت مناسب و مطلوب نیز ممکن است حوادثی اتفاق بیفتد.

وی، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم با کمک مسئولان مناطق مرزی جنوب شرقی کشور را به وضعیت مناسب برسانیم.

انتهای پیام/84001/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول