اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره‌کل امور هنری و مناسبت‌های معاونت اجتماعی ناجا:

دانشجویان از ارائه اطلاعات شخصی خود در فضای مجازی خودداری کنند

سرپرست اداره‌کل امور هنری و مناسبت‌های معاونت اجتماعی ناجا گفت: دانشجویان از ارائه اطلاعات شخصی خود در فضای مجازی خودداری کنند.

دانشجویان از ارائه اطلاعات شخصی خود در فضای مجازی خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، سرهنگ علیرضا توحیدیان امشب در حاشیه کارگاه آموزشی آسیب‌های فضای مجازی ویژه دانشجویان رشته روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی کیش که با هدف استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها در اجرای ماموریت‌های پلیس به همت معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه در این جزیره برگزار شد، با اشاره به اینکه زندگی اجتماعی بدون به کارگیری فناوری‌های نوین مقدور نیست، گفت: اگر فرهنگ استفاده از این فضا رعایت نشود، به طور قطع آسیب‌ها و تهدیدات جدی به همراه دارد.

وی افزود: اینترنت یک پدیده دو کاربردی است که همزمان می‌تواند برای کودکان مفید و در عین حال بسیار مضر باشد.

توحیدیان تصریح کرد: مفید از آن رو که اینترنت دارای سایت‌های متعدد آموزشی است و در زمینه آموزشی می‌تواند نقش مؤثری برای کودکان ایفا کند و علاوه بر این اینترنت و در کل استفاده از فناوری رایانه‌ای، امروزه پایه و مبنای ورود به مدرسه و دانشگاه و در سنین بالاتر بازار کار قرار گرفته است.

این مقام انتظامی ادامه داد: از سویی دیگر بازی‌های اینترنتی نیز با رعایت پاره‌ای از موارد از جمله پرهیز از پیگیری بازی‌های خشونت بار کامپیوتری و اینترنتی توسط کودکان و نظارت والدین بر انجام این بازی‌ها می‌تواند در تقویت هوش کودکان مؤثر واقع شود.

توحیدیان در بخش دیگری از سخنان خود به برخی از آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی همانند فیس بوک با قرار دادن عکس‌های خصوصی و خانوادگی خود در انظار عمومی به حریم شکنی می‌پردازند.

سرپرست اداره‌کل امور هنری و مناسبت‌های ناجا در پایان با هشدار به دانشجویان در خصوص استفاده از اینترنت، افزود: برای مصون ماندن از آسیب‌های اینترنتی از ارائه اطلاعات شخصی در فضای مجازی خودداری کنید.

در این کارگاه علاوه بر توحیدیان سرپرست اداره‌کل امور هنری و مناسبت‌های معاونت اجتماعی ناجا، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش، رئیس دانشگاه علمی کاربردی کیش، اساتید و دانشجویان رشته روابط عمومی نیز حضور داشتند.

توحیدیان در این کارگاه آموزشی به سئوالات دانشجویان در حوزه فضای مجازی و آسیب‌های اجتماعی پاسخ داد.

انتهای پیام/88005/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول