اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد

پیش‌بینی 200 میلیارد تومانی بودجه مرزبانی ناجا در سال 93

فرمانده مرزبانی ناجا از پیش‌بینی 200 میلیارد تومانی بودجه مرزبانی ناجا در سال 93 خبر داد.

پیش‌بینی 200 میلیارد تومانی بودجه مرزبانی ناجا در سال 93

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار حسین ذوالفقاری پیش از ظهر امروز در بدو ورود خود به گیلان در جمع فرماندهان انتظامی با اشاره به وضعیت بودجه مرزبانی اظهار کرد: سال 86 اعتبارات برای مرزبانی 130 میلیارد تومان اختصاص پیدا کرده بود.

وی به بودجه 102 میلیارد تومانی ناجا در سال 91 اشاره کرد و افزود: سال گذشته 10 میلیارد تومان از بودجه مذکور تحقق پیدا کرده بود که با رایزنی‌های انجام شده 15 میلیارد تومان دیگر به آن اضافه شد و در مجموع 25 میلیارد تومان تحقق یافت.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه 9 هزار کیلومتر مرز در کشور داریم، تصریح کرد: مرزهای کشور نیازمند تجهیزات الکترونیکی، دوربینی، جاده‌سازی، پایگاه دریابانی و... نیاز دارد.

وی از پیش‌بینی 200 میلیارد تومانی بودجه مرزبانی ناجا در سال 93 خبر داد و افزود: انتظار می‌رود مجلس همکاری لازم را با وزارت کشور داشته باشد.

ذوالفقاری به جنگ تحمیلی هشت ساله با عراق اشاره کرد و متذکر شد: در دفاع مقدس در 1400 کیلومتر مرزها با دشمن درگیر بودیم و تمام نیروهای نظامی شامل بسیج، سپاه، ارتش، جهاد و... حضور داشتند اما در آن وضعیت گردان‌های ما از مرزها عبور کرده و دشمن را دور می‌زدند.

وی به وضعیت مرزبانان در مناطق مرزی اشاره کرد و یادآور شد: در مرز پاکستان هر پایگاه بین 25 تا 30 کیلومتر با یکدیگر فاصله دارد و در برخی از مناطق نیروها در چادر به سر می‌برند.

ذوالفقاری با تأکید بر ضرورت کنترل مرزها خاطرنشان کرد: کنترل مرزها موجب جلوگیری از قاچاق شده و قاچاقچیان از این بابت ناخشنود هستند.

وی بخشی از هزینه‌های شرارت و تروریست را از طریق قاچاق کالا عنوان کرد.

انتهای پیام/2300/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول