اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین پلیس راهور استان زنجان:

جاده‌های استان زنجان 70 نقطه حادثه‌خیز دارد

جانشین پلیس راهور استان زنجان تعداد نقاط حادثه‌خیز استان زنجان را 70 نقطه اعلام کرد و گفت: سه نقطه از این نقاط به لحاظ حادثه‌خیز بودن وضعیت بحرانی دارد.

جاده‌های استان زنجان 70 نقطه حادثه‌خیز دارد

علی‌اصغر شیرمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده برای رفع نقاط حادثه‌خیز استان زنجان اظهار داشت: اغلب این اقدامات به صورت مقطعی انجام شده است.

وی تعداد نقاط حادثه‌خیز استان زنجان را 70 نقطه اعلام کرد و افزود: 40 نقطه از این‌ها، نقاط مهمی به لحاظ حادثه‌خیز بودن محسوب می‌شود.

جانشین پلیس راهور استان زنجان تاکید کرد: از مجموع 70 نقطه حادثه‌خیز ثبت شده در سطح استان سه نقطه وضعیت بحرانی دارد.

این مقام انتظامی عوارضی اتوبان زنجان ـ قزوین را یکی از محل‌های حادثه‌خیز استان زنجان اعلام و اضافه کرد: سه راهی نورین و کمربندی خرم‌دره دو محل دیگر حادثه‌خیز محسوب می‌شود.

شیرمحمدی وقوع سه حادثه متوالی در یک نقطه را یکی از شرایط حادثه‌خیز بودن بیان کرد و گفت: برخی از نقاط حادثه‌خیز استان زنجان هم اصلاح شده است.

وی با بیان اینکه طی پنج روز گذشته حادثه منجر به فوت در محورها استان زنجان گزارش نشده است، افزود: طی این مدت وقوع هفت تصادف رانندگی منجر به مصدوم شدن 10 نفر شده است.

جانشین پلیس راهور استان زنجان تعداد تصادفات رانندگی منجر به خسارت را در هفته جاری هشت مورد اعلام کرد و گفت: طی این مدت 181 خودرو در محورهای زنجان توقیف شده است.

این مقام انتظامی تعداد موتورسیکلت‌های توقیف شده در جاده‌های استان زنجان را 17 مورد اعلام کرد.

انتهای پیام/73004/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول