اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

دهیاران به عنوان راهوران محله نقش مهمی در کاهش تصادفات دارند

فرماندار شهرستان بستک با بیان اینکه دهیاران به عنوان راهوران محله نقش مهمی در کاهش تصادفات دارند، گفت: دهیاران باید در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک و کاهش تلفات جاده‌ای برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.

دهیاران به عنوان راهوران محله نقش مهمی در کاهش تصادفات دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده ظهر امروز در همایش دهیاران با محوریت تعامل با پلیس راهور اظهار داشت: تلاش نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی باعث نظم و آسایش عمومی و راحتی مردم گشته و در این زمینه همه ما وظیفه داریم در تعامل با نیروهای انتظامی، راهنمایی و رانندگی همکاری صمیمانه داشته باشیم.

وی با تأکید بر همکاری مستمر دهیاران به عنوان راهوران محله افزود: در روستاها نقش دهیاران و شوراهای اسلامی در راستای آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی می‌تواند باعث کاهش تصادفات شود.

فرماندار شهرستان بستک افزود: با فرهنگ‌سازی مناسب، اطلاع‌رسانی دقیق، ارائه آموزش‌های لازم و استفاده از ظرفیت‌های تمام دستگاه‌ها، می‌توان جلوی مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی را کاهش داد.

مشتاق‌زاده بیان داشت: انتظار پلیس از دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی جلب مشارکت همه متولیان برای پیشگیری از تصادفات در محورهای روستایی، ارتقای فرهنگ ترافیکی و رانندگی در روستاها، شناسایی نقاط حادثه‌خیز و ارائه راهکارهای علمی و عملی در راستای کاهش تصادفات است.

وی تأکید کرد: دهیاران باید با هدف کاهش حوادث و تصادفات محورهای روستایی در شناسایی وسایل نقلیه حادثه‌ساز، رانندگان بدون گواهینامه و مهارت لازم رانندگی خودرو، موتورسیکلت و تراکتور و همچنین نسبت به شناسایی نقاط حادثه‌خیز اقدام ‌کنند.

رئیس شورای تأمین شهرستان بستک افزود: برای رسیدن به نقطه ایده‌آل و مطلوب ضرورت بحث آموزش و فرهنگ‌سازی در زمینه شاخص‌های مختلف ترافیکی و نقش مردم و شهروندان همگام با دستگاه‌های متولی و پلیس راهور جدی است.

گفتنی است شهرستان بستک با سه بخش دارای 52 دهیاری مصوب و فعال است.

انتهای پیام/88006/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول