اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال جاری تاکنون صورت گرفت

توزیع 12 هزار تن نهاده دامی در خراسان جنوبی

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام خراسان جنوبی گفت: از آغاز سال جاری تاکنون 12 میلیون و 442 هزار و 767 کیلوگرم نهاده دامی در بین واحدهای تولیدکننده گوشت، شیر، تخم‌مرغ در سطح استان توزیع شده است.

توزیع 12 هزار تن نهاده دامی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد مزگی‌نژاد صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار خراسان جنوبی اظهار کرد: در حال حاضر 9 میلیون و 400 هزار کیلوگرم نهاده دامی در سطح استان موجود است.

وی ادامه داد: این نهاده‌ها شامل ذرت، جو، کنجاله سویا بوده است.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام خراسان جنوبی با بیان اینکه 3 میلیون و 100 هزار کیلوگرم ذرت به عنوان نهاده دامی در خراسان جنوبی در حال حاضر موجود است، تصریح کرد: همچنین 2 میلیون کیلوگرم جو و 4 میلیون و 300 هزار کیلوگرم کنجاله سویا به عنوان دیگر نهاده‌های دامی در سطح استان در حال حاضر وجود دارد.

مزگی‌نژاد به میزان فرآورده‌های دامی موجود در خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: میزان فعلی موجودی فرآورده‌های دامی که شامل گوشت مرغ منجمد و گوشت گوساله وارداتی می‌شود 609 هزار و 700 کیلوگرم است.

وی اذعان داشت: از این مقدار فرآورده‌های دامی موجود 595 هزار کیلوگرم گوشت مرغ منجمد و 14 هزار و 700 کیلوگرم گوشت گوساله وارداتی است.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام خراسان جنوبی با بیان این‌که از آغاز سال جاری تاکنون 656 هزار کیلوگرم گوشت مرغ منجمد از مرغداران خریداری شده است، یادآور شد: این میزان گوشت با قیمت 4 هزار و 600، 4 هزار و 800 و 5 هزار و 300 تومان خریداری شده است.

مزگی‌نژاد متذکر شد: در 9 ماهه سال جاری 313 هزار کیلوگرم گوشت قرمز برای ماه محرم، طرح ضیافت، طرح رحمت و تنظیم بازار در خراسان جنوبی توزیع شده است.

وی به میزان گوشت مرغ توزیع شده در 9 ماهه سال جاری در سطح استان اشاره و اضافه کرد: در این مدت یک‌میلیون و 100 هزار کیلوگرم گوشت مرغ برای طرح ضیافت و تنظیم بازار در خراسان جنوبی توزیع شده است.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام خراسان جنوبی با بیان این‌که از آغاز سال جاری تاکنون 3 میلیون و 586 هزار و 730 کیلوگرم نهاده دامی شامل ذرت و کنجاله سویا در بین مرغداران توزیع شده است، اذعان داشت: این میزان نهاده توزیع شده در بین مرغداران استان بر اساس سهمیه اتحادیه مرکزی بوده است.

مزگی‌نژاد ادامه داد: از این میزان نهاده دامی توزیع شده در بین مرغداران 936 هزار و 500 کیلوگرم کنجاله سویا و 2 میلیون و 623 هزار و 230 کیلوگرم ذرت بوده است.

وی میزان تهاتر نهاده دامی در قبال تحویل مرغ منجمد از مرغداری‌ها را 2 میلیون و 534 هزار و 37 کیلو گرم اعلام و تصریح کرد: از این میزان یک‌میلیون و 860 هزار و 920 کیلوگرم ذرت و 673 هزار و 117 کیلوگرم کنجاله سویا بوده است.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام خراسان جنوبی افزود: میزان 5 میلیون و 644 هزار کیلوگرم نهاده دامی در قبال تنظیم بازار شیر خام بابت سه ماهه نخست سال جاری در خراسان جنوبی توزیع شده است.

مزگی‌نژاد با بیان این‌که از این میزان نهاده توزیع شده 2 میلیون و 88 هزار کیلوگرم ذرت بوده است، ادامه داد: همچنین یک‌میلیون و 952 هزار کیلوگرم جو و یک‌میلیون و 604 کیلوگرم کنجاله سویا به عنوان نهاده دامی در قبال تنظیم بازار شیر خام در سه ماهه نخست سال جاری توزیع شده است.

وی یادآور شد: از آغاز سال جاری تاکنون میزان 528 هزار کیلوگرم نهاده دامی در بین مرغداری‌های تخمگذار در سطح استان توزیع شده است.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام خراسان جنوبی با بیان این‌که از این میزان نهاده توزیع شده در بین مرغداری‌های تخم‌گذار 374 هزار کیلوگرم ذرت بوده است، افزود: همچنین 154 هزار کیلوگرم کنجاله سویا در این مدت در بین مرغداری‌های تخم‌گذار توزیع شده است.

مزگی‌نژاد اضافه کرد: از آغاز سال جاری تاکنون 150 هزار کیلوگرم ذرت به عنوان نهاده دامی در بین مجتمع مرغ مادر جنوب خراسان توزیع شده است.

وی اذعان داشت: در مجموع 12 میلیون و 442 هزار و 767 کیلوگرم نهاده دامی در بین واحدهای تولید‌کننده مرغ گوشتی، مرغ تخمی، مرغ مادر، تنظیم بازار شیر خام و در قبال خرید مرغ منجمد در خراسان جنوبی توزیع شده است.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: از این میزان نهاده‌های دامی 3 میلیون و 394 هزار و 617 کیلوگرم کنجاله سویا، ذرت 7 میلیون و 96 هزار و 150 کیلوگرم و جو یک‌میلیون و 952 هزار کیلوگرم بوده است.

انتهای پیام/22481/ح40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول