اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان:

افزایش قیمتی در نهاده‌های دامی نداریم/نرخ جدید شکر تعیین می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: در نهاده‌های دامی هیچ افزایش قیمتی در استان نداریم و سهمیه استان به مرور در حال جذب شدن است.

افزایش قیمتی در نهاده‌های دامی نداریم/نرخ جدید شکر تعیین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد عابدی‌نژاد ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه برای تمام کالاهای اساسی ارج مرجع اختصاص می‌یابد، اظهار داشت: زمانی که این بحث مطرح ‌شد ارز مرجع از کالاهای اساسی برداشته شد و این اتفاق رخ نداد و برای تمام کالاهای اساسی ارز اختصاص داده شده است.

وی افزود: برای تعیین نرخ جدید شکر یک جلسه بین معاون بازرگانی داخلی و معاون بازرسی سازمان معدن و تجارت، نماینده استانداری و نماینده اتحادیه عمده فروشان استان کرمان تشکیل می‌شود و هر تصمیمی در این جلسه گرفته شود، مصوبه تنظیم بازار محسوب می‌شود و قابل اجرا است.

عابدی‌نژاد بیان کرد: مشکل کمبود آرد در شهداد مشکل ما نیست، بلکه این نشان‌دهنده ضعیف عمل کردن تعاون روستایی است.

وی با اشاره به اینکه باید فرهنگ استفاده از کنسانتره برای خوراک دام در استان هر چه بیشتر بین دامداران نهادینه شود، گفت: در نهاده‌های دامی هیچ افزایش قیمتی در استان نداریم و سهمیه استان کرمان به مرور در حال جذب شدن است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای خرید و حمل میوه مورد نیاز برای ایام نوروز انجام شده و در حال تعیین مباشران خرید هستیم.

حسین علیزاده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان زرند بیان داشت: در چند روز گذشته در شهرستان زرند با کمبود تخم‌مرغ مواجه بودیم که این کالا 12 درصد افزایش قیمت داشت.

وی عنوان کرد: مرغ در سطح شهرستان زرند شش درصد کاهش قیمت، لوبیا چیتی 3.4 درصد کاهش قیمت و پیاز شش درصد کاهش قیمت داشته است.

علیزاده ابراز داشت: در شهرستان زرند جز در قیمت تخم‌مرغ در دیگر اقلام با کاهش قیمت روبه‌رو بودیم و هیچ کمبودی در کالاهای اساسی نداریم.

وی افزود: درخواست داریم که 50 تن آرد به شهرستان زرند اختصاص داده شود تا در زمینه آرد در سطح شهرستان با کمبود مواجه نشویم.

انتهای پیام/80018/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول