اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی خبر داد

تنظیم بازار شیر خام در آذربایجان غربی

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: یکی از اهداف اجرای طرح توزیع نهاده‌های دامی در ازای شیر خام، تنظیم بازار شیر خام در آذربایجان غربی است.

تنظیم بازار شیر خام در آذربایجان غربی

محمد دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به توزیع انواع نهاده‌های دامی در دامداری‌ها و مرغداری‌های آذربایجان غربی، اظهار داشت: ذرت، جو و سویا از جمله نهاده‌های توزیع شده در دامداری‌های استان است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به 52 هزار تن نهاده دامی برای دامداری‌ها و مرغداری‌های آذربایجان غربی توزیع شده است، خاطرنشان کرد: دامداری‌ها با دریافت نهاده دامی، شیر خام در اختیار توزیع‌کنندگان قرار می‌دهند.

دهقان ابراز داشت: 5 هزار و 930 تن سویا، 7 هزار و 300 تن جو و 11 هزار و 130 تن ذرت از جمله نهاده‌های توزیع شده در دامداری‌های آذربایجان غربی است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: یکی از اهداف اجرای طرح توزیع نهاده‌های دامی در ازای شیر خام، تنظیم بازار شیر خام در آذربایجان غربی است.

وی به حمایت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از صنعت طیور استان اشاره کرد و اذعان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به 28 هزار تن نهاده دولتی در اختیار مرغداری‌های استان قرار گرفته است.

دهقان نهاده دولتی توزیع شده در مرغداری‌های آذربایجان غربی را ذرت، جو و سویا عنوان کرد و گفت: 980 تن جو، 350 تن کنجاله سویا و 26 هزار و 200 تن ذرت از جمله نهاده‌های دولتی توزیع شده از ابتدای سال جاری تاکنون گزارش شده است.

انتهای پیام/61010/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول