اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز:

ارتقای سطح امنیت عمومی شیراز اولویت دارد

سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز گفت: ارتقای سطح امنیت عمومی باید در اولویت کاری تمام دستگاه‌های این شهرستان باشد.

ارتقای سطح امنیت عمومی شیراز اولویت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا تدین ظهر امروز در مراسم معارفه خود و تجلیل از خدمات جواد زرین کلاه فرماندار پیشین این شهرستان اظهار داشت: رسیدگی به امور مردم جزو وظایف وزارت کشور و مجموعه دستگاه‌های این شهرستان است.

وی افزود: در میان این وظایف تامین امنیت و افزایش احساس آن در جامعه تکلیفی است که بر عهده دستگاه‌های متولی امنیت گذاشته شده اما برای تحقق کامل آن باید سایر دستگاه‌ها و خود مردم اهتمام داشته باشند.

تدین ادامه داد: اگر در یک جامعه احساس امنیت حکمفرما باشد از رهگذر آن سایر فعالیت‌ها رونق می‌گیرد.

وی اضافه کرد: ارتقای سطح امنیت عمومی مورد نظر استاندار فارس است و با توجه به تجاربی که خود ایشان در این حوزه دارند بر اهمیت آن واقف بوده و شکوفایی اقتصادی فارس را منوط به تحقق امنیت می‌دانند.

تدین تصریح کرد: استان فارس یک ایران کوچک است که ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیاری دارد و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر در قله بودن سومین حرم اهل بیت(ع) باید تمام مسئولان در این راستا تلاش ویژه‌ای کرده و مسئولیت در این استان را یک نعمت بدانند.

به گفته وی، سابقه تمدن و تاریخ و فرهنگی در استان فارس و اینکه در جهان ایران را با شیراز می‌شناسند تکلیف تمام مسئولان در عمران و آبادانی این دیار را سنگین‌تر می‌کند.

به گزارش فارس، در این مراسم که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس و جمعی از مسئولان و مدیران استانی و شهرستانی صورت گرفت، اعلام شد که جواد زرین کلاه در سمت مدیرکل امنیتی وزارت کشور به خدمت خواهد پرداخت.

انتهای پیام/ 2448/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول