اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز خبر داد

استقبال بانوان خانه‌دار شیرازی از همایش‌های خانواده

مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز از استقبال پرشور شهروندان شیرازی به ویژه بانوان خانه‌دار از سلسله همایش‌های تربیت و نسل امروز خبر داد.

استقبال بانوان خانه‌دار شیرازی از همایش‌های خانواده

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز، حجت‌الاسلام علی سقاچی امروز در حاشیه هشتمین برنامه از سلسله همایش‌های تربیت و نسل امروز که با عنوان پرخاشگری کودکان، اثبات و یا انکار در تالار آزادی شیراز برگزار شد، اظهار داشت: موضوع مهمی که امروز مورد استقبال بانوان خانه‌دار قرار گرفته همایش‌های آموزشی با موضوع‌های روز خانواده است.

وی بیان داشت: معتقدیم توجه به آموزش خانواده‌ها تاثیر مهمی در تربیت والدین دارد و باید این آموزش‌ها که در ارتقای فرهنگ شهروندی نیز موثر است روز به روز افزایش یابد.

این مسئول تصریح کرد: تقویت بنیان خانواده یکی از ارکان مهمی است که باید مورد توجه قرار گرفته و متولیان فرهنگی بر روی آن برنامه‌ریزی کنند.

سقاچی خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توجه به برگزاری همایش‌های آموزشی و فراگیر کردن آن در نقاط مختلف شهر را در اولویت برنامه‌های فرهنگی خود قرار داده است.

هشتمین همایش از سلسله همایش‌های تربیت نسل امروز با استقبال بانوان شیرازی که با فرزندانشان به این همایش آمده بودند و تعداد آنان به بیش از 350 نفر می‌رسید برگزار شد.

در این همایش دکتر عبدالمحمد طاهری از مشاوران امور تربیتی و خانواده به تشریح دلایل پرخاشگری کودکان و راهکارهای مختلف در این زمینه پرداخت.

در حاشیه این همایش نیز کودکانی که با مادران خود آمده بودند در کارگاه‌های نقاشی و بازی با اسباب بازی شرکت کردند.

شهروندان شیرازی برای شرکت در نهمین دوره از این همایش‌ها که ساعت 9 صبح روز سوم دی ماه امسال با عنوان منشا ترس و اضطراب در کودکان برگزار می‌شود، می‌توانند به فرهنگسراها مراجعه و نسبت به تهیه بلیط رایگان برای حضور در این همایش اقدام کنند.

انتهای پیام/2448/ر/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول