اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه پاکسازی محله‌های آلوده شیراز صورت گرفت

کشف 11 کیلو و 450 گرم هروئین در شیراز

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 11 کیلو و 450 گرم هروئین در اجرای طرح پاکسازی محله‌های جرم‌خیز و آلوده شهر شیراز خبر داد.

کشف 11 کیلو و 450 گرم هروئین در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سردار سیروس سجادیان اظهار داشت: در اجرای طرح پاکسازی محله‌های جرم‌خیز شیراز و مبارزه با سوداگران مرگ و خرده‌فروشان مواد مخدر، از سه منزل در شیراز بازرسی و 11 کیلو و 450 گرم هروئین کشف شد.

وی ادامه داد: در این عملیات مأموران انتظامی شهرستان شیراز یک توزیع کننده مواد مخدر که با استفاده از یک خودروی سواری آزرا اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کرد را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی فارس اضافه کرد: در بازدید از منزل این توزیع کننده مواد مخدر واقع در شمال شهر شیراز، یک کیلو و 290 گرم هروئین، یک ترازو دیجیتال ویژه توزیع مواد مخدر، دو تلفن همراه و 250 هزار تومان وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف شد.

سجادیان افزود: در عملیات دیگری ماموران با شناسایی یک منزل واقع در شمال شرقی شیراز که به محل توزیع مواد مخدر تبدیل شده بود، از آن منزل بازرسی کردند و در نتیجه یک خرده‌فروش مواد مخدر تبعه افغانستان دستگیر و 8 کیلو و 830 گرم هروئین کشف شد.

وی در ادامه از کشف یک‌کیلو و 412 گرم هروئین در بازرسی از یک منزل در شرق شیراز خبر داد و گفت: چهار تبعه افغانستان با سکونت در منزلی واقع در شرق شیراز، اقدام به خرید، فروش و توزیع مواد مخدر می‌کردند.

فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: ماموران پس از شناسایی این منزل در بازرسی از آن هر چهار خرده‌فروش مواد مخدر که همگی تبعه افغانستان بودند را دستگیر و‌ یک کیلو و 412 گرم هروئین و پنج تلفن همراه کشف کردند.

انتهای پیام/2448/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول