اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش اوز تاکید کرد

نقش شوراهای دانش‌آموزی در تقویت پایه‌های فرهنگی و مذهبی

رئیس اداره آموزش و پرورش اوز گفت: شوراهای دانش‌آموزی مدارس، پا به پای کانون‌های تربیتی نقش موثری در تقویت پایه‌های مذهبی و فرهنگی دانش‌آموزان دارند.

نقش شوراهای دانش‌آموزی در تقویت پایه‌های فرهنگی و مذهبی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش اوز، بهرام زمانی صبح امروز در نخستین همایش روسا و معاونان شوراهای دانش‌آموزی اوز که در مدرسه راهنمایی دخترانه شهید قادری نژاد برگزار شد اظهار داشت: اجرای مناسب و صحیح بخشنامه‌های حوزه امور تربیتی و کانون‌ها مستلزم اقدام هماهنگ و پا به پای شوراهای دانش‌آموزی مدارس با کانون‌های تربیتی است.

وی گفت: شوراها نماد اتحاد و وحدت و همدلی و یکپارچگی هستند.

رئیس اداره آموزش و پرورش اوز در بخش دیگری از سخنان خود، با تبریک هفته بسیج و کتاب و کتابخوانی به دانش‌آموزان، تصریح کرد: اعضای شوراهای دانش‌آموزی مدارس نقش فوق‌العاده‌ای در علاقمندسازی دیگر دوستانشان به محافل مذهبی و فرهنگی دارند.

این مسئول با برشمردن ویژگی‌های شوراها، برنامه‌ریزی، مشورت و توجه به معارف و شعائر اسلامی را یادآور شد.

همچنین حسن همیشه بهار معاون پرورشی آموزش و پرورش اوز با اشاره به اینکه هیچ دانش‌آموزی در مدارس نباید در فعالیت‌های پرورشی و مذهبی بلاتکلیف و بدون تصمیم باشد خاطرنشان کرد: مربیان پرورشی با همکاری اعضای شوراهای دانش‌آموزی بر اساس نمایه مسابقات فرهنگی هنری و مذهبی تمام دانش‌آموزان مدارس را به فعالیت تشویق کنند.

در پایان محمد تقی فراشبندی کارشناس فرهنگی هنری این اداره، به آموزش دانش‌آموزان در مورد فعالیت‌ها و نحوه گزارش نویسی‌ها پرداخت.

قرائت چند دکلمه، شعر و پخش یکی از فیلم‌های منتخب جشنواره فیلم رشد و چند نماهنگ از جمله برنامه‌های دیگر این همایش یک روزه بود.

انتهای پیام/2448/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول