اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش اوز:

بسکتبال، ورزش تخصصی کلاس هفتمی‌های اوز شد

رئیس اداره آموزش و پرورش اوز گفت: از امسال کلاس هفتمی‌ها، آموزش بسکتبال می‌بینند.

بسکتبال، ورزش تخصصی کلاس هفتمی‌های اوز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش اوز، بهرام زمانی در بازدید از زنگ ورزش مدارس ابتدایی دارای طرح ملی ، با اشاره به کسب مقام دوم دانش‌آموزان منطقه اوز در مسابقات ورزشی این استان در سال گذشته اظهار داشت: امید است با تلاش مربیان ورزشی، مدیران و کارشناسان اداره بتوانیم در شناسایی استعدادها و پرورش ظرفیت‌های دانش‌آموزان مؤثر باشیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش اوز با بیان اینکه طرح‌های ملی ورزشی دوره ابتدایی با استقبال خوب دانش‌آموزان روبه‌رو شده است تصریح کرد: امیدواریم آموزش بسکتبال در کلاس هفتم بتواند توانمندی‌های دانش‌آموزان را بالفعل کند.

در ادامه معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اوز خاطرنشان کرد: معلمان تربیت بدنی در دوره آموزشی و توجیهی ورزش بسکتبال شرکت کرده و با شیوه‌نامه‌ها و اصول این طرح ملی آشنا شده‌اند.

حسن همیشه‌بهار با تشکر از تدبیر برنامه‌ریزان ورزش وزارت‌خانه گفت: امید است با فراهم شدن زیرساخت‌های ورزش تخصصی مدارس بتوانیم در شناسایی و پرورش استعدادها، مسیر معرفی دانش‌آموزان قهرمان را به خوبی طی کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر دانش‌آموزان ششم ابتدایی، ورزش دو و میدانی و دانش‌آموزان پنجم، تنیس روی میز، دانش‌آموزان چهارم، طناب‌ورز و دانش‌آموزان سوم، شنا و دانش‌آموزان دوم، ژیمناستیک و کلاس اولی با اصول ورزش عمومی آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/2448/ج/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول