اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سرمایه‌گذاری استان اردبیل:

89 میلیارد ریال طرح گردشگری با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی افتتاح شده است

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در نیمه اول امسال در حوزه طرح‌های گردشگری بیش از 89 میلیارد ریال طرح سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

89 میلیارد ریال طرح گردشگری با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی افتتاح شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر فرهیخته عصر امروز در جریان بازدید از چندین طرح سرمایه‌گذاری در اردبیل اظهار داشت: با 30 موافقت اصولی تأسیسات گردشگری در هر ماه به طور متوسط پنج طرح صادر می‌شود.

وی تصریح کرد: برای چهار مرکز سرگرمی و تفریحی و آب‌درمانی، چهار هتل، 11 کمپینگ گردشگری، واحد پذیرایی مجتمع خدماتی و رفاهی، دو رستوران سنتی، آب‌درمانی و اقامتی، رستوران بین راهی، هتل آپارتمان و آب‌درمانی، دو نمازخانه و سرویس بهداشتی و پذیرایی و مجتمع گردشگری در سطح استان اردبیل تا شش ماهه سال‌جاری موافقت اصولی صادر شده است.

فرهیخته با اشاره به 16 طرح گردشگری افتتاح شده تا شش ماهه اول سال 92 خاطر نشان کرد: با افتتاح این طرح‌های گردشگری برای 548 نفر نیز اشتغال ایجاد شده است.

این مسئول تعداد طرح‌های گردشگری مطالعه شده را سه مورد اعلام کرد.

وی میزان سرمایه‌گذاری انجام شده برای طرح‌های گردشگری افتتاح شده را 89 میلیارد ریال تا شش ماهه اول سال‌جاری عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به تشکیل چندین جلسه کمیته فنی و جلسات مختلف برای حل مشکل سرمایه‌گذاران اضافه کرد: تا شش ماهه اول سال‌جاری از 63 طرح گردشگری بازدید به عمل آمده است.

انتهای پیام/62001/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول