اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

جذب گردشگری در اصفهان یک ضرورت انکار‌نا‌پذیر است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جذب گردشگر در اصفهان یک ضرورت انکار‌نا‌پذیر است و توسعه گردشگری یکی از اهداف اساسی در برنامه اصفهان 95 محسوب می‌شود.

جذب گردشگری در اصفهان یک ضرورت انکار‌نا‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدکریم داوودی ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه در حال حاضر در هفته بسیج قرار داریم، اظهار کرد: تفکر و روحیه بسیجی باید در تمام ابعاد جامعه نهادینه شود و نیرو‌های بسیجی باید بیش از گذشته در راستای ارتقای وضعیت کشور فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه نیرو‌های بسیجی به صورت خالصانه، علمی، شجاعانه و با عشق به مردم در سطح جامعه فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: این روحیه باید در سطح جامعه فراگیر شده تا با ترویج این روحیه و فرهنگ بسیاری از مشکلات و چالش‌های موجود در جامعه برطرف شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان توسعه گردشگری را یکی از مهم‌ترین نیاز‌های امروز جامعه دانست و تصریح کرد: اصفهان در سند چشم‌انداز توسعه تدوین شده برای این کلان‌شهر، یک شهر توریستی و گردشگری تعریف شده است و جذب گردشگر یکی از اهداف اساسی در برنامه اصفهان 95 محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه توسعه و جذب گردشگر در اصفهان یک ضرورت انکار‌نا‌پذیر است، ادامه داد: البته توسعه گردشگری تنها با شعار و حرف عملیاتی نمی‌شود و مسئولان باید برنامه‌ریزی‌های مدون و اساسی را در راستای تحقق این موضوع انجام بدهند.

داوودی با بیان اینکه تشکیل سازمان گردشگری در منشور شورای چهارم آورده شده است، تاکید کرد: امیدواریم که سازمان گردشگری هر چه سریع‌تر در مجموعه شهرداری راه‌اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه محور‌های مختلفی در راستای جذب گردشگر در اصفهان وجود دارد، افزود: جذب گردشگری از شهر‌های خواهر‌خوانده و از کشور‌های اسلامی از ظرفیت‌ها و محور‌های مهم اصفهان در راستای توسعه گردشگری در اصفهان است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان به انتصاب مدیران و معاونان جدید در شهرداری اصفهان اشاره کرد و گفت: امیدواریم با فعالیت این افراد وضعیت شهر اصفهان ارتقا پیدا کند و این افراد به صورت ویژه به مشکلات شهر رسیدگی کنند.

وی با تاکید بر اینکه در بودجه سال آتی باید شش میلیارد تومان برای توسعه مباحث گردشگری اختصاص داده شود، اظهار کرد: امیدواریم که با اختصاص این بودجه وضعیت گردشگری اصفهان بهبود پیدا کند.

داوودی به ضرورت توجه هرچه بیشتر به مناطق محروم اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: در بودجه سال آتی باید بودجه‌های لازم برای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم شهر اصفهان اختصاص داده شود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به آسفالت معابر نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، تصریح کرد: آسفالت معابر فرعی و خیابان‌ها در مناطق حاشیه‌ای شهر باید مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/63004/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول