اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان‌‌های شهرداری اصفهان:

ارتقای تعاملات گردشگری بین ایران و ترکیه کلید خورد

معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های‌شهرداری اصفهان از ارتقای تعاملات گردشگری بین ایران و ترکیه و ایجاد شبکه گردشگری بین کلان شهرهای اسلامی با تخصیص امتیاز ویژه خبر داد.

ارتقای تعاملات گردشگری بین ایران و ترکیه کلید خورد

مهدی جمالی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به دیدار اخیر خود با رسانه‌ها و خبرنگاران ترکیه و گسترش ارتباطات اظهار کرد: افزایش تعاملات جهانی گردشگران بین کلانشهرهای استانبول و اصفهان در گرو اقدامات اجرایی و عملیاتی است.

وی افزود: شهر استانبول همچون اصفهان سابقه پایتختی را داشته و در حال حاضر نیز به سبب ویژگی‌های گردشگری و موقعیت استراتژیک سالانه صدها هزار نفر گردشگر را از گوشه و کنار جهان برای اهداف گردشگری و تجاری جذب می‌‌کند.

معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان‌‌های شهرداری اصفهان تصریح کرد: ایجاد شبکه گردشگری بین کلانشهرهای اسلامی با تخصیص امتیاز ویژه و دو جانبه در جهت افزایش تعاملات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، بازرگانی و علمی امری بسیار مهم در دوام روابط دو جانبه اصفهان و استانبول است.

وی ادامه داد: البته باید به تأسیس زیرساخت‌های گردشگری با اهداف نوین و متناسب با فناوری‌های به روز و نیز مناسب‌سازی و ارائه تسهیلات لازم در جهت احیای شبکه‌های ارتباطی گردشگری با هدف توسعه در همه ابعاد و رشته‌های گردشگری پرداخت.

جمالی‌نژاد با اشاره به برخی از کوتاهی‌های صورت گرفته در ایجاد روابط دوجانبه در راستای رونق گردشگری به منظور جذب گردشگران بصورت مداوم و بکارگیری راهبردهای دانشی و نوآورانه گفت: با رویکردهای منحصر به فرد و توجه به توسعه برون‌زا و نیز تلاش برای کسب رتبه کارآیی مطلوب صنعت گردشگری در سطح خاورمیانه و جهان و با ایجاد راهبردهای مبتکرانه و خلاق، می‌توان بستر مناسب در ابعاد کیفی ایجاد و زمینه برون رفت انزوای گردشگری شهری در اصفهان را نیز فراهم کرد.

انتهای پیام/63012/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول