اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل:

67 میلیارد تومان تسهیلات جدید ابلاغ شده است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در ماه‌های اخیر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای استان اردبیل 67 میلیارد تومان تسهیلات ابلاغ کرده تا به متقاضیان اشتغال پرداخت شود.

67 میلیارد تومان تسهیلات جدید ابلاغ شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین منوری عصر امروز در جلسه شورای اشتغال استان اردبیل اظهار داشت: قرار است تا پایان امسال با پرداخت این تسهیلات از سوی بانک رفاه کارگران، صندوق مهر امام رضا (ع) و برخی از مجموعه‌های مالی، اعتباری برای 2 هزار و 995 نفر اشتغال ایجاد شود.

وی با ارائه گزارشی از سند اشتغال استان و شیوه استانداران قبلی در برگزاری جلسات کارگروه اشتغال استان تصریح کرد: استانداران با دیدگاه‌های مختلف این جلسات را برگزار می‌کردند و بیشترین تمرکز و توجه بر پرداخت تسهیلات خوداشتغالی، کسب و کار خرد و مشاغل خانگی بوده که براساس تعهد اشتغال دستگاه‌ها آمار و ارقام‌ها به صورت هفتگی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

منوری خاطرنشان کرد: کارگروه اشتغال استان دارای 13 عضو اصلی و مدیران چندین دستگاه‌های اداری دارای تعهد اشتغال است که به صورت دو هفته یک بار جلسات آن برگزار و آخرین وضعیت تحقق اشتغال استان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

دبیر کارگروه اشتغال استان اضافه کرد: از محل اعتبارات کسب و کار و مشاغل خانگی در دو سال اخیر بیش از 46 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده در حالی که ابلاغی برای استان در سال‌های 91 و 92 رقمی در حدود 95 میلیارد و 341 میلیون تومان بوده است.

وی بیان کرد: ‌از محل تسهیلات خوداشتغالی نیز در سال گذشته 41 میلیارد تومان به استان ابلاغ شد که رقمی در حدود 19 میلیارد تومان پرداخت شده و امسال نیز از 19 میلیارد تومان ابلاغی حدود 14 میلیارد تومان تاکنون پرداخت شده است.

منوری در مورد پرداخت اعتبارات کسب و کار خرد در سال 91 یادآور شد: سه دستگاه کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید این تسهیلات را به متقاضیان پرداخت می‌کنند که امسال از 17 میلیارد تومان مبلغ ابلاغ شده به استان 266 میلیون تومان در هشت ماهه امسال پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: اخیراً وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز 67 میلیارد تومان با هدف اشتغال دو هزار و 995 نفر به استان اردبیل ابلاغ کرده که تا پایان سال باید به جذب آن اقدام کنیم.

وی گفت:‌ با دستور استاندار اردبیل و با شیوه‌ای که در نظر گرفته می‌شود این جلسات به صورت دو هفته یک بار برگزار شده و آخرین وضعیت اشتغال استان براساس سامانه رصد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

منوری سیاست جذب سرمایه‌گذاران را با بهره‌گیری از بخش خصوصی بسیار مفید و سازنده توصیف کرد و افزود: امیدواریم در این ارتباط برنامه استاندار جدید اردبیل شکل عینی و حقیقت پایدار به خود بگیرد.

انتهای پیام/62001/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول