اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پیام‌نور کامیاران خبر داد

اشتغال به تحصیل 700 دانشجو کامیارانی در دانشگاه پیام‌نور

رئیس دانشگاه پیام‌نور کامیاران از اشتغال به تحصیل 700 دانشجوی کامیارانی در این دانشگاه خبر داد.

اشتغال به تحصیل 700 دانشجو کامیارانی در دانشگاه پیام‌نور

محمدصدیق قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کامیاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این دانشگاه در سال 86 طی برنامه‌های سفرهای استانی رئیس‌جمهور پیشین تصویب و با تشکیل هیئت مؤسس فعالیت خود را آغاز کرد.

وی تصریح کرد: هیئت مؤسس این دانشگاه شامل 12 نفر از معتمدان و توانمندان، متعهد به احداث ساختمانی در شأن دانشگاه، خرید خودرو و صرف 75 تا 80 میلیون تومان برای تجهیزات و امکانات آموزشی شدند.

رئیس پیام‌نور کامیاران با ابراز تأسف از عدم تحقق تعهدات هیئت مؤسس این دانشگاه اظهار کرد: این هیئت تنها تمهیدات لازم را با فرمانداری و شهرداری مبنی بر در اختیار قرار دادن ساختمانی به این ارگان آموزشی و صرف 30 میلیون تومان برای تبدیل فضای این ساختمان به فضای آموزشی انجام و اکنون بعد از 8 سال هنوز پیام‌نور فاقد ساختمان است.

نبود امکانات ابتدای آموزشی

قربانی با اشاره به در اختیار قرار دادن ساختمان دانشگاه از طرف اداره راه و شهرسازی این شهرستان گفت: این دانشگاه با بیش از 60 دانشجویان جدیدالورود و بالغ بر 700 دانشجوی در حال تحصیل فاقد هر گونه امکانات ابتدایی آموزشی مانند، کتابخانه، سایت، سالن مطالعه، آزمایشگاه، کارگاه‌آموزشی و سایر امکانات است.

به گفته وی، دانشگاه پیام‌نور کامیاران با 2 رشته آموزشی شروع به کار کرده و با گذشت 6 سال به خاطر نداشتن امکانات و فضای آموزشی مناسب تنها 4 رشته دیگر به آن اضافه شده است.

قربانی تصریح کرد: طی دو سال سال گذشته با پیگیری‌های نمایندگان شهر و همکاری فرمانداری با هزینه کامل پیام‌نور توانسته‌ایم زمینی به مساحت 4 هکتار واقع در زمین‌های پروژه‌ای 2400 واحدی خریداری و با اتمام خاک‌برداری فعالیت احداث آن را در سال آینده آغاز کنیم.

وی در پایان خواستار مشارکت فرمانداری و سایر دستگاه‌های این شهرستان در تامین اعتبار ساخت این دانشگاه شد.

انتهای پیام/79002/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول