اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد کامیاران خبر داد

پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به 441 مددجوی کامیارانی

مدیرکمیته امداد کامیاران از پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به 441 مددجو در این شهرستان خبر داد.

پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به 441 مددجوی کامیارانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، حبیب‌الله امانی پیش از ظهر امروز در نشست طرح ساماندهی سرمایه‌گذاری و توسعه اشتغال پایدار روستاها و شهرهای زیر 20 هزار خانوار این شهرستان اظهار کرد: کمیته امداد کامیاران از سال گذشته تاکنون 35 میلیارد و 120 میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان پرداخت کرده است.

وی از حمایت این نهاد از 7 هزار و 667 نیازمند در این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد مددجو در قالب 3 هزار و 841 خانوار در سرفصل‌های مختلف شامل یک‌هزار و 228 خانوار شهری و 2 هزار 613 خانوار روستایی زیرپوشش خدمات این نهاد قرار دارند.

به گفته وی، به منظور محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال کمیته امداد کامیاران علاوه بر برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی نسبت به شناسایی طرح‌های خودکفایی و پرداخت تسهیلات به آنها اقدام قابل توجهی انجام داده است.

مدیر کمیته امداد کامیاران تصریح کرد: طی 6 ماهه اول سال‌جاری 248 طرح اشتغال این شهرستان موفق به دریافت تسهیلات به ارزش 2 میلیارد و 81 میلیون تومان شده‌ است.

امانی در بخش دیگری از سخنان خود به درآمدهای حاصله از صدقات، زکات و سایر کمک‌های مردمی اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان مهرماه بیش از 50 میلیون از طریق صدقات، 520 میلیون زکات و 63 میلیون جشن عاطفه و 51 میلیون سایر سرفصل‌ها در این شهرستان جمع‌آوری و در راستای حمایت از محرومین و اجرای پروژه‌های عمرانی هزینه شده است.

انتهای پیام/79002/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول