اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قروه:

رویکرد بسیج توسعه و ترویج سبک زندگی اسلامی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه رویکرد این نیرو را توسعه و ترویج سبک زندگی اسلامی بسیج به منظور نیل به سمت تمدن نوین اسلامی اعلام کرد.

رویکرد بسیج توسعه و ترویج سبک زندگی اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، جعفر کاوه ظهر امروز در همایش بزرگ بسیجیان که در سالن تختی قروه برگزار شد گفت: این رویکرد به عنوان شعار عملی بسیجیان، تا تحقق کامل منویات مقام معظم رهبری با تمام قدرت و توان دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به آمادگی کامل بسیجیان برای حراست از مرزهای اعتقادی و سرزمینی ایران اسلامی، تصریح کرد: این همایش بزرگ که در 5 نقطه از شهرستان برگزار شد، میثاقی دوباره با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

کاوه خاطرنشان کرد: ما بسیجیان تا آخرین قطره خون در پای نظام، ولایت و رهبری آماده جانفشانی هستیم و در برابر حرکت‌های مذموم دشمنان خواهیم ایستاد.

وی تصریح کرد: بسیجیان قروه همپای دیگر اعضای این نیروی عظیم مردمی و الهی، حرکت پر شتاب خود را تا فراگیر شدن تفکر بسیجی در جهان که آرمان امام راحل بود، ادامه خواهند داد و لحظه‌ای از پا نخواهند ایستاد.

فرمانده سپاه قروه در ادامه با اشاره به خدمات بسیج در عرصه‌های مختلف در این شهرستان به طرح‌های محرومیت‌زدایی اشاره کرد و گفت: در این راستا 156 طرح در شهرستان بهره‌برداری و 13 طرح دیگر نیز در روستاهای محروم در دست اجراست.

به گفته کاوه، این طرح‌ها در زمینه‌های آبرسانی روستایی، احداث خانه عالم، غسالخانه، کمک به بازسازی و ساخت مساجد، پایگاه مقاومت، زمین ورزشی، ساماندهی گلزار شهدا، احداث مدرسه و ساختمان دهیاری بوده است.

وی گفت: کمک به بازسازی 45 مسجد دیگر در سال‌جاری پیش‌بینی شده است.

کاوه یکی دیگر از رویکردهای سبک زندگی اسلامی در سپاه قروه را پرداختن به اصل اقتصاد مقاومتی اعلام و اظهار کرد: تاکنون هزار و 356 طرح در بخش‌های پرورش گاو شیری، زنبورداری، باغداری، مرغ سنتی، پرورش قارچ، پرواربندی گوساله و بره در شهرستان به منظور بهره‌مندی از اعتبارات اقتصاد مقاومتی به تصویب رسیده و بخشی از آن نیز پرداخت شده است.

وی هدف از این طرح را بومی‌سازی اقتصاد و جلوگیری از مهاجرت روستاییان و تقویت بخش تولید در روستاها اعلام کرد.

فرمانده سپاه قروه با اشاره به ارائه خدمات رایگان پزشکی در مناسبت‌های مختلف، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 35 تیم پزشکی با بهره‌گیری از 5 پزشک متخصص، خدمات رایگان را در روستاهای محروم به 4 هزار و 500 نفر ارائه داده‌اند.

کاوه افزود: در همین زمینه 100 میلیون ریال برای تهیه دارو و دیگر لوازم مورد نیاز بیماران، هزینه شده و 22 مورد عمل جراحی رایگان نیز انجام گرفته است.

وی برپایی ایستگاه‌های سلامت را از دیگر خدمات بسیج جامعه پزشکی اعلام کرد و افزود: در سال‌جاری 20 ایستگاه سلامت در شهرستان برپا و 22 هزار نفر مورد سنجش بیماری‌ها قرار گرفته‌اند.

به گفته فرمانده سپاه قروه، در حال حاضر نزدیک به 70 هزار نفر از جمعیت شهرستان در رده‌های مختلف بسیج عضویت دارند و 35 گردان عاشورا، الزهرا(س) و بیت‌المقدس از آمادگی دفاعی کامل برخوردارند.

انتهای پیام/79009/صا40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول