اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده دانشگاه افسری تربیت پاسدار امام حسین(ع):

بسیج سلاح استراتژیک نظام جمهوری اسلامی است

معاون هماهنگ کننده دانشگاه افسری تربیت پاسدار امام حسین (ع) گفت: بسیج با راهبرد تربیت انسان‌های مؤمن، فعال و عزتمند از آغاز حرکت انقلاب تا به امروز به اینجا رسیده است.

بسیج سلاح استراتژیک نظام جمهوری اسلامی است

سردار سرتیپ دوم پاسدار الله‌نور نورالهی پیش از ظهر امروز در همایش بسیجیان شهرستان اسدآباد با بیان اینکه بسیج، سلاح استراتژیک نظام جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: بسیج محصول راهبردی است که امام راحل آن را تحت عنوان تربیت انسان‌هایی مؤمن، فعال و عزت‌مند از آغاز حرکت تا به امروز دنبال پرورانده است.

وی با بیان اینکه آنچه امروز عزت، افتخار و شکوه را برای ملت ایران به ارمغان آورده، نتیجه راهبرد مدبرانه امام راحل است، افزود: البته این تربیت، تربیت انسان مؤمن مؤمنی است که اهل جوش و خروش و فریاد و قیام است و با عزت و مقتدرانه در مقابل تهدیدات دشمن ایستادگی کرده است.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه افسری تربیت پاسدار امام حسین(ع) گفت: اگر می‌گوییم امام با این راهبرد توانست یک بنیاد مستحکم را ایجاد کند، نتیجه آن چنین می‌شود که بعد از 35 سال پیروزی انقلاب اسلامی دنیای ظالم‌پرور و مظلوم‌کش تسلیم، این راهبرد می‌شود.

وی با اشاره به توافق‌نامه اخیر ایران و 1+5 تصریح کرد: دشمنان 13 سال است که به بهانه دستیابی ایران به انرژی اتمی و چرخه هسته‌ای ترفندها و توطئه‌های زیادی را علیه این کشور روا داشتند. 

نورالهی با اشاره به اینکه از سال 58 تاکنون 161 تحریم به کشور ایران تحمیل شده اما ملت ایران تسلیم نشده است، گفت: سناتورهای غربی فهمیده‌اند که نمی‌شود با این ملت با زبان تهدید جنگید، چرا که ایمان و اعتقادش زبانزد همه ملت‌ها است.

وی طلایی‌ترین جبهه تاریخ ایران را متعلق به دوران هشت سال دفاع مقدس خواند و گفت: 220 هزار نفر در نظام جمهوری اسلامی شهید شدند که از این تعداد 188 هزار نفر آن در دوران دفاع مقدس بوده‌اند.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه افسری تربیت پاسدار امام حسین (ع) با اشاره به اینکه 113 هزار شهید از اقلیت‌های مذهبی هستند، افزود: همه این‌ها حکایت از آن دارد که دفاع هشت ساله ایران در جنگ تحمیلی متعلق به همه ملت‌ و حتی اقلیت‌های ایرانی است.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز در چنین شرایط و موضعی قرار داریم، به دلیل اتحاد و هم‌صدا بودن همه ملت ایران است.

نورالهی با تأکید بر اینکه ملت ایران باید قدر حضور، عزت، حجاب و سازماندهی را بداند، افزود: این افتخار و عزتمندی ملت از تفکر بسیجی و تقویت انسان مؤمن، فعال و عزتمندی به دست آمده که بنیان آن را امام (ره) بنا نهاده است.

وی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر اینکه همه ملت ایران بسیجی هستند، اذعان داشت: ملت ایران حضور خود را در 9 دی، 22 بهمن و روز قدس هر ساله نشان می‌دهد و بزرگداشت این ایام الله عمق استراتژیک انقلاب اسلامی است.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه افسری تربیت پاسدار امام حسین(ع) با بیان اینکه عمق استراتژیک در متن جامعه ایرانی است، افزود: اگر مردم با آگاهی به میدان آمده‌اند و از خاک خود دفاع کردند، به دلیل این است که  بسیجیان در این عمق استراتژیک قرار دارند.

انتهای پیام/89008/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول