اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سمنان:

بسیج فرزند انقلاب و جریانی ارزشی است

فرمانده سپاه شهرستان سمنان گفت: بسیج فرزند انقلاب و جریانی ارزشی است و قامت بسیج نه ملی و آرمان‎گرا، بلکه جهانی و واقع‌گراست.

بسیج فرزند انقلاب و جریانی ارزشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، علی‏نقی همتی ظهر امروز در همایش بزرگ اقتدار بسیجی با عنوان «پرچم‎داران نوین اسلامی» که با حضور نماینده ولی‎فقیه در استان سمنان، استاندار سمنان، فرماندار سمنان، مدیران اجرایی استانی و شهرستانی و خانواده شهدا و بسیجیان در سالن ورزشی کارگران سمنان برگزار شد، اظهار کرد: بسیج نیروی هم‎تراز انقلاب اسلامی و جریان اصیل و مردمی است و باید گفت جوهره اعتقادی بسیج همچنان مولد معنای اعتماد ملی در این شجره تنومند و پرثمر است.

وی افزود: بسیج با جبهه‏های مختلفی از جمله جبهه فرهنگی، علمی و اقتصادی در حال جهاد است.

فرمانده سپاه شهرستان سمنان گفت: هفته بسیج امسال فرصت مناسبی بوده برای بازگو کردن عرصه‏های جهادی بسیجیان و این یک مبدأ فرهنگ‎سازی است.

همتی ادامه داد: امروز بسیج با آموزش‏های کلاسیک و مدرن و دارا بودن پیشرفته‏ترین تجهیزات و ادوات نظامی و بصیرت‌افزایی، آمادگی آن را دارد تا برابر تهاجم فرهنگی، اقتصادی بایستد و توطئه‌های آنها را خنثی کند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به پشت سر گذاشتن دوران متفاوتی از انقلاب و تجربه جریان‌های سیاسی و اجتماعی مختلف امروز بسیج کانون بیداری و تکیه‎گاه امن برای مردم است.

فرمانده سپاه شهرستان سمنان بیان کرد: فلسفه وجودی بسیج بر مبنای رفع تهدید و خصومت‏ها برنامه‌ریزی شده و با توجه به تهدیدی که جامعه اسلامی را در معرض خطر قرار می‌دهد، موضع‌گیری و دفاع خواهد کرد.

همتی گفت: بسیج با فعالیت‌های تربیت اقتصادی در زمان نبرد اقتصادی به فعالیت‌های اعتقاد به رزاقیت الهی و عدم اسراف کار و مشارکت و فعالیت‌های اقتصادی و بهره‌وری ملی، خرید و تولیدات داخلی و سواد اقتصادی برای جلوگیری از شبهات اقتصادی گام برداشته است.

وی افزود: فهم بسیج از صحنه سیاسی کشور نگاه حقوقی نیست؛ بلکه نگاه فکری است و مبارزه فکری با کسانی که غرب برای آنان سوت و کف می‌زند.

فرمانده سپاه شهرستان سمنان گفت: نظام صالحین، شبکه‏های امر به معروف و نهی از منکر، سازندگی و محرومیت‎زدایی و کارآفرینی، علمی و پژوهشی و حضور در فضای مجازی و ... از جمله اقدامات و فعالیت‏های گسترده مجموعه سپاه و بسیج در استان سمنان است.

همتی بیان کرد: هر کس به جمهوری اسلامی اعتقاد داشته باشد، دوست‌دار بسیج و عضوی از بسیج است و تنها شرط ورود به بسیج همین دو شاخص است.

انتهای پیام/2249/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول