اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

4800 حلقه صالحین در اردبیل شکل گرفته است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ‌تاکنون 4 هزار و 800 حلقه صالحین با محوریت آشنایی بسیجیان با مسائل تربیتی، قرآنی و فرهنگی در استان اردبیل شکل گرفته است.

4800 حلقه صالحین در اردبیل شکل گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جلیل بابازاده پیش از ظهر امروز در گرامیداشت هفته بسیج و در جمع فرماندهان گردان‌های رزمی بسیج اردبیل اظهار داشت: در قالب دفاع رزمی گردان بیت‌المقدس با محوریت حوزه‌های مقاومت و همچنین گردان رزمی امام حسین (ع) برای برادران و گردان کوثر برای خواهران شکل گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت گردان‌های الزهرا و عاشورا در عرصه فرهنگی و معنوی و گردان امام علی (ع) برای مقابله با گردان‌های مختلف خاطرنشان کرد: در تمامی این گردان‌ها بسیجیان آمادگی کامل دارند تا با سازماندهی منظم و مشخص از وجب به وجب خاک این استان دفاع کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ساخت 40 سالن ورزشی حلقه‌های صالحین و 9 دی را در استان اردبیل با متراژ 2 هزار و 500 متر مربع و صرف هزینه 10 میلیارد تومان یادآور شد و گفت: این سالن‌های ورزشی با هدف ارتقای آمادگی جسمانی و رزمی بسیجیان تدارک دیده شده است تا آنها بتوانند توانمندی خود را همیشه حفظ کرده و بر گستردگی آن بیفزایند.

بابازاده به فعالیت‌های گسترده بسیج اعم از بسیج دانش‌آموزی دانشجویی و اقشار مختلف مردم در قالب عزیمت کاروان‌های راهیان نور اشاره کرد و یادآور شد: از هفته آینده دانش‌آموزان دختر دوم متوسطه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند تا بتوانند از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید کرده و با آموزه‌های دوران جنگ بهتر آشنا شوند.

این مسئول یک سوم جمعیت استان را دارای پرونده بسیجی معرفی کرده و افزود: 100 هزار نفر از این جمعیت به صورت هفتگی با بسیج و برنامه‌های آن در ارتباط هستند.

یادگار دوران دفاع مقدس تصریح کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری هر کس که به مرام و حرکت بسیج و حفظ دستاوردهای انقلاب پایبند است بسیجی نامیده می‌شود که بر همین مبنا ما یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت این استان را به زیر بیرق امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) هستند بسیجی واقعی می‌دانیم.

بابازاده فعالیت 4 هزار و 800 حلقه صالحین را یادآور شد و بیان داشت: در قالب این حلقه‌ها بسیجیان هفته‌ای در چند نوبت گرد هم می‌آیند و در باب مسائل دینی قرآنی آموزش‌های لازم را می‌گذرانند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: به رغم کمبود اعتبارات ما فعالیت بسیج را در عرصه سازندگی تعطیل نکرده‌ایم و پروژه‌های خوب تولیدی و اقتصادی را در راستای عمل به مبانی اقتصاد مقاومتی در استان اردبیل در حال اجرا داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بابازاده در پایان سخنان خود برگزاری بیش از 350 یادواره شهدا در طول سال را یک ظرفیت عظیم در دفع تهدیدات نرم و اعتقادی دشمنان برشمرد و تاکید کرد: بسیجیان با اخلاص و صداقت و پافشاری به عهد و پیمان انقلابی در صحنه هستند و این مجموعه پرورش‌یافتگان مکتب انقلاب و امام به شمار می‌روند که هوشمندانه ماموریت‌های خود را به انجام می‌رسانند.

انتهای پیام/62004/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول