اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه پاسداران آستانه‌اشرفیه خبر داد

تشکیل 300 حلقه صالحین در آستانه‌اشرفیه

فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه از تشکیل 300 حلقه تربیتی شجره طیبه صالحین در این شهرستان خبر داد.

تشکیل 300 حلقه صالحین در آستانه‌اشرفیه

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، حسین مصطفی‌پور شامگاه جمعه در جمع بسیجیان و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع آستانه‌اشرفیه با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: بصیرت‌بخشی بسیجیان در مقابله با ترفندهای دشمن از اولویت‌های سازمان بسیج است.

وی شجره طیبه صالحین را یکی از این حلقه‌های تربیتی ذکر کرد و افزود: در طرح طیبه شجره صالحین به‌کارگیری فرهنگ ناب تشیع در جامعه با محوریت مساجد است.

فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه، تربیت و تعالی آحاد جامعه را از دیگر اولویت‌های بسیج نامید و گفت: دنیای استکبار با تهدید جوانان از طریق ابزارهای فرهنگی در دنیای مجازی درصدد تخریب و تلفات فرهنگ جوانان ماست که باید در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی با تصریح بر اینکه انقلاب اسلامی با روحیه بسیجی بسیاری از ناممکن‌ها را ممکن ساخته است، خاطرنشان کرد: فرهنگ بسیجی موجب شده تا بسیاری از دسیسه‌های دشمن نقش بر آب شود.

مصطفی‌پور بسیج را در تمام عرصه‌ها پیشتاز خواند و یادآور شد: پیشرفت جامعه با تمام محدودیت‌هایی که دشمن ایجاد کرده، به خاطر حاکم بودن روحیه بسیجی در جامعه است.

وی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب که افتخار بسیج را در پیروی از مکتب عاشورا می‌دانسته‌اند، متذکر شد: بسیج مجموع فداکاری‌ها برای مردم است و به پاسداری از ارزش‌های والای امام (ره)، رهبری و شهدا وظیفه و رسالت خود را انجام می‌دهد.

فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه با تصریح بر اینکه نهال شجره طیبه بسیج با فرمان امام (ره) کاشته شده است، خاطرنشان کرد: این شجره تمام پیچ‌های خطرناک را با حمایت‌های ولی فقیه طی کرده است.

وی به تشریح برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و از برگزاری همایش بسیجیان شهرستان آستانه‌اشرفیه در گلزار شهدای این شهرستان خبر داد.

مصطفی‌پور برگزاری رزمایش بزرگ «الی‌بیت‌المقدس» را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در آستانه‌اشرفیه ذکر کرد.

وی تشکیل 300 حلقه تربیتی شجره طیبه صالحین در آستانه‌اشرفیه را از اقدام‌های مهم برشمرد.

انتهای پیام/2300/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول