اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

یک روز با حلقه‌ صالحین در یاسوج +تصاویر

حلقه‌های صالحین با حضور پر شور اعضای پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد در مصلای بزرگ یاسوج تشکیل شد.

یک روز با حلقه‌ صالحین در یاسوج +تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، از ساعت 10 صبح امروز جمعه در محل مصلای بزرگ شهر یاسوج حلقه‌های صالحین شهرستان بویراحمد به همت سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.

در این آیین پرشور که بسیجیان از پیر و جوان و مردم و زن در آن حضور داشتند هر یک از پایگاه‌های بسیج در قالب حلقه صالحین کلاس‌های بصیرت‌افزایی برگزار کردند.

در ورودی مصلای امام خمینی(ره) یاسوج نمایشگاه کتابی به مناسبت هفته بسیج برپا شده بود که هر بسیجی در بدو ورود خود به مصلا ابتدا کتاب‌ها را مورد توجه قرار می‌دادند و برخی نیز کتاب خریداری می‌کردند.

در گستره مصلا هر یک از حلقه‌ها با قرار دادن تابلویی که مزین به نام و تمثال شهدا شده بود نام حلقه و مسئول حلقه خود را به دیگران معرفی می‌کردند.

در قسمت خواهران نیز وضعیت به همین شکل بود و هر یک از حلقه‌ها با شور و اشتیاق خاصی مسائل روز کشور و موضوعات مهم را مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌دادند.

در ادامه آیت‌الله ملک‌حسینی با حضور در مصلای یاسوج هر یک از حلقه‌های صالحین را تک به تک مورد بازدید و تفقد خود قرار داد.

آن‌چه که آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان بیش از هر چیز با طرح سؤال از حلقه‌ها جویای آن بود به نحوه عضوگیری برمی‌گشت و تأکید بسیار زیادی بر اهمیت یارگیری توسط افراد حاضر در حلقه داشت.

خواهران بسیجی با قرائت دکلمه‌های زیبایی به بیان اهمیت بسیج می‌پرداختند و هر یک از حلقه‌ها اصرار داشتند که آیت‌الله ملک‌حسینی آن‌ها را با بیانات خود راهنمایی کند.

در ورودی مصلا نیز توسط بسیج جامعه پزشکی استان و به طبابت دکتر کیان دهرابپور مدیر بسیجی امور بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت کنندگان در حلقه‌ها و نماز جمعه آزمایش فشار خون و سنجش سلامتی می‌دادند.

 

پس از قرائت اذان ظهر همه به نماز ایستادند و خطبه‌های کوتاه نماز جمعه توسط حجت‌الاسلام سیدعلی‌صالح موسوی‌اعظم خوانده شد و در میان دو نماز آیت‌الله ملک‌حسینی در بیاناتی به اهمیت وجودی بسیج و فلسفه تشکیل آن پرداخت.

انتهای پیام/2571/ی40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول