اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج

همایش حلقه‌های طرح شجره طیبه صالحین در بیجار برگزار شد

همزمان با هفته بسیج همایش حلقه‌های طرح شجره طیبه صالحین با حضور جمعی از بسیجیان و اعضای این حلقه‌ها در بیجار برگزار شد.

همایش حلقه‌های طرح شجره طیبه صالحین در بیجار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، به مناسبت هفته بسیج همایش حلقه‌های طرح شجره طیبه صالحین با حضور فرمانده سپاه بیجار و جمعی از بسیجیان و اعضای پایگاه‌های مقاومت بسیج بعدازظهر امروز در حسینیه این شهر برگزار شد.

فرمانده سپاه بیجار در حاشیه برگزاری این همایش در گفت‌و‌گو با فارس از بسیج به عنوان نماد اتحاد و ایستادگی نام برد و اظهار کرد: ترویج و نهادینه‌کردن فرهنگ بسیجی در جامعه امری ضروری است.

سید حسین محمودی طرح حلقه‌های صالحین را نیز برنامه‌ای ارزشی در راستای اهداف نظام نام برد و گفت: حلقه‌های صالحین سنگری در برابر تهاجمات فرهنگی دشمنان است.

به گفته وی، حلقه‌های صالحین علاوه بر ایجاد بسترهای لازم در راستای خودسازی شرکت‌کنندگان موجب آشنایی بیش از پیش آنان با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان می‌شود.

محمودی با بیان اینکه حلقه‌های صالحین در قالب تشکیلات بسیج و با اهداف خاصی شکل گرفته است، یادآور شد: به منظور مقابله با جنگ نرم دشمن هسته‌های مقاومت اقتصادی و فرهنگی در قالب این حلقه‌ها در طول 5 سال اخیر تشکیل شده است.

فرمانده سپاه بیجار به برگزاری جلسات متنوع و هدفدار حلقه‌های صالحین اشاره کرد و افزود: در برگزاری حلقه‏‌ها، تنوع مطالب و موقعیت و همچنین شادابی و پویایی را باید مدنظر گرفت تا بتوان با جذب جوانان و نوجوانان راه صحیح را نشان داد.

وی در پایان به شرکت جوانان بسیجی در این حلقه‌ها به منظور یادگیری آموزه‌های دینی، خودسازی و افزایش این فعالیت‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/79015/ت20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول