اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دومین روز هفته بسیج و با عنوان "میقات الصالحین"

اجتماع حلقه‌های صالحین در مصلای اراک برگزار شد

همزمان با دومین روز از هفته بسیج اجتماع بزرگ حلقه‌های صالحین با عنوان میقات صالحین در مصلای شهرستان اراک برگزار شد.

اجتماع حلقه‌های صالحین در مصلای اراک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک ظهر امروز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس گفت: همزمان با دومین روز از هفته بسیج که به عنوان بسیج، ولایت و انتظار نامگذاری شده است، حلقه‌های صالحین در حرکتی عظیم تحت عنوان "میقات صالحین" در سراسر کشور در مصلی‌های نماز جمعه حضور پیدا کرده و جلسه هم اندیشی و گفت‌وگو برگزار می کنند.

سید عطاءالله میرکمالی افزود: در شهرستان اراک نیز این تجمع با شرکت بیش از 100 حلقه صالحین در مصلای اراک برگزار شده است.

وی تصریح کرد: این تجمع در واقع تجمعی از گروه‌های تعالی معنویت در سطح ادارات، نهادها، دستگاه‌ها، دانش‌آموزی، فرهنگیان، حوزه‌های مقاومت محلی خواهران و برادران است که به منظور انسجام بیشتر اعضای حلقه‌های صالحین و ارتباط سرگروه‌ها، مربیان حلقه ها و اعضا با نماز جمعه برگزار شده و اعضای حلقه‌های صالحین با تشکیل حلقه در میعادگاه‌های نماز جمعه به طرح مسائل تربیتی و اخلاقی می‌پردازند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک اظهار داشت: حلقه‌های صالحین به نام یک شهید با رویکرد ارتقاء سطح بصیرتی، فرهنگی، تربیتی و معرفت دینی فعالیت می‌کند.

میرکمالی ابراز امیدواری کرد: برگزاری نشست‌های حلقه‌های صالحین علاوه بر اینکه موجب رشد و توسعه مباحث معرفتی و بصیرتی در سطح بسیج و جامعه اسلامی شود، گروه‌های تعالی نیز بتوانند بخشی از ناهنجاری‌های جامعه را مرتفع کنند تا جامعه‌ای عاری از منکرات داشته باشیم. 

وی بیان کرد: گسترش تفکر بسیجی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران در طرح حلقه‌های صالحین با هم اندیشی و هم فکری‌های اعضای بسیج و فرماندهان اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک از فعالیت بیش از یک هزار حلقه صالحین در شهرستان اراک خبر داد و ادامه داد: مباحث قرآنی سرفصل فعالیت حلقه‌های صالحین است و این حلقه‌ها علاوه بر فعالیت در حوزه های سیاسی، معنوی و بصیرتی در سطح دانش‌آموزان در مباحث علمی، دانشی و مهارتی فعالیت می‌کنند.

میرکمالی اظهار داشت: در شهرهای زیر مجموعه شهرستان اراک اعم از داودآباد، ساروق و سنجان نیز تجمع حلقه‌های صالحین در مصلی‌های نماز جمعه این شهرها به طور همزمان با سراسر کشور برگزار شده است.

انتهای پیام/87002/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول