اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت آموزش ناحیه بسیج بشرویه تاکید کرد

تقویت معرفت دینی و سیاسی جوانان با شرکت در حلقه‎های صالحین

مسئول تربیت آموزش ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه گفت: یکی از مهم‎ترین اهداف تشکیل حلقه‎های صالحین ارتقاء معرفت دینی و سیاسی نوجوانان و جوانان است.

تقویت معرفت دینی و سیاسی جوانان با شرکت در حلقه‎های صالحین

مهدی شاهبدی امروز در گفت‎‎و‎گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: در طول هفته بسیج گردهمایی‎های مختلف حلقه‎های صالحین در سطح این شهرستان برگزار می‎شود.

وی ادامه داد: تشکیل حلقه‌های صالحین سبب آگاهی‌بخشی به جوانان در جنگ نرم شده و توطئه‌های دشمنان را خنثی و نقش بر آب می‎کند.

مسئول تربیت آموزش ناحیه مقاومت بسیج بشرویه افزود: در هفته گرامیداشت بسیج برنامه‎های مختلفی در زمینه حلقه‎های صالحین نظیر اردوهای ورزشی، مراسم عزاداری و مسابقات فرهنگی در بشرویه برگزار می‎شود.

شاهبدی از حضور حماسی و برگزاری نشست حلقه‎های صالحین در میعادگاه نماز جمعه با عنوان همایش میثاق صالحین خبر داد و اضافه کرد: در این نشست حدود 500 نفر از خواهران و برادران بسیجی حضور داشتند.

وی متذکر شد: در این نشست که با گردهم آمدن 12 گروه از برادران و 15 گروه از بانوان بسیجی بشرویه برگزار شد، شرکت‎کنندگان پیرامون مسائلی با محوریت بسیج، ولایت و انتظار به گفتگو و بررسی نشستند.

مسئول تربیت آموزش ناحیه مقاومت بسیج بشرویه همچنین از برگزاری نشست‎های بصیرتی حلقه‎های صالحین خبر داد و تاکید کرد: حلقه‌های صالحین با هدف تقویت معرفت فردی و علمی به همراه بصیرت بخشی و گسترش و تعمیق فرهنگ قرآنی و گسترش مباحث نظری تشکیل می‌شود.

شاهبدی اذعان داشت: تشکیل حلقه‎های صالحین علاوه بر ارتقاء سطح معرفت و آگاهی افراد نسبت به مسائل روز دنیا سبب آماده ساختن جوانان و نوجوانانی معتقد و با بصیرت برای اداره جامعه آینده انقلاب می‎شود.

انتهای پیام/69006/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول